Следи Ме

 Следи Ме


„А кога си одеше оттаму, Исус виде еден човек, по име Матеј, како седи на митница, и му рече: „Врви по Мене!” И тој стана и тргна по Него“ ( Матеј 9:9 ).

И Спасителот ни се обраќа со овој повик: „Врви по Мене“ (Следи Ме). Тој нè наоѓа каде и да сме, а Неговиот глас звучи во длабочините на нашата совест. Можеме само да одговориме на овој повик - станете и следете Го Него. Христос вели: „Следете ме“, по тесниот пат на скромната и понекогаш тешка должност. Следете како одговор на овој Божествен глас и на гласот на вашата совест, посветете се на една света цел и, во извршувањето на оваа цел, следете го Бога!

Одете, без да ја напуштите вашата секојдневна работа; следете Го во потчинување, во смирение и љубов, во љубов кон ближниот, во служење; следете цврсто, без двоумење, заборавајќи на себе, целосно предавајќи се на Божествениот повик. Не заостанувајте, не гледајте наназад, „Не бој се воопшто од она, што ќе има да претргаш.“ ( Отк. 2:10 ), - не се срамете од препреки или борби, не занемарувајќи никого, одете рака со рака со презрените и малите, продолжи напред со цврсти чекори, фрлајќи околу бесмртното семе на добрината. Ќе созрее во свое време, ќе ги жнеете неговите плодови во вечноста, ќе го следите само Него, ќе одите - „имајќи Го пред очи Началникот и Завршителот на верата – Исуса“ ( Евр. 12:2 ).


Од дневникот на еден православен свештеник 

Comments