Што сакаш од мене, Боже?...


 



Што сакаш од мене, Боже?





Можеби жалбата: Зошто, Боже мој, во одреден момент ќе се кренеше од твоите усни.

Зошто неуспех? Се обидов...

Зошто болеста? Зошто јас; Зошто сега; Сега кога се е толку тешко...

Зошто да ги изгубам моите најблиски? Не гледаш ли колку боли нивното отсуство?

Зошто, Боже мој, да ми се прави неправда, навреда, клеветење? Што им направив?

Зошто;

Толку многу „зошто“ ви ги обземаат умот и душата. И Бог станува обвинет. Го чувствувате неправеден, суров. Ви се чини дека прави... погрешно! И горко ти излегува од усни... Зошто, Боже?.

Еднаш, еден свет епископ на нашата Црква, слушајќи ги верниците како се жалат на овој начин, рекол:

Браќа мои, што и да ви се случи, не кажувајте: Зошто, Боже мој. Ова „зошто“ има во себе поплака, мрморење.

Малиот човек го обвинува Бога! Тој одбива да верува дека Бог го сака. Го прашуваш Бога: За што, Боже? 

Дали знаете како се разликуваат овие две прашања?

Кога некој со искрен став, со понизност, со доверба во Отецот прашува: За што, Боже мој?, тогаш не ја бара причината зошто Бог ја дозволил тешкотијата, туку целта.

Како да вели: Сакаш да ми кажеш нешто, Боже, низ оваа тешкотија. Сакаш нешто од мене, а јас не го разбирам. Зборувај со моето срце и дај ми одговор.

Ако вака му зборуваме на Бога, нашиот Татко, со таков смирен став, да бидеме сигурни дека Тој нема да нè занемари. Ќе ни ги осветли срцата...

Сè додека целта е да ја научиме Неговата волја и да се усогласиме со неа, порано или подоцна Тој ќе ни го даде одговорот што го бараме.

Научете, тогаш, да ја барате целта на секој неуспех.

Следниот пат запомнете ја оваа мала фраза, која ќе ви помогне да ги избркате темните мисли кои ви го затемнуваат умот и ќе видите дека на овој начин потешкотиите се отстрануваат полесно!

Comments