Во мојата 44-та година Бог ми откри што ќе ме држи цврсто до крајот на мојот живот на тесниот и уморен пат што го избрав...


 


Во мојата 44-та година Бог ми откри што ќе ме држи цврсто до крајот на мојот живот на тесниот и уморен пат што го избрав...



На 44-годишна возраст, Бог ми го откри она што ќе ме држи цврсто до крајот на мојот живот на тесниот и уморен пат што го избрав, онаа на „пома катарзионот на срамот“ како што вели и Свети Јован Синаитски.

Оттогаш до последниот здив, клеветата, навредата или презирот не ме остави ниту за момент.

Не сакам да зборувам со вас за инциденти или луѓе. Можеби ќе ве скандализирам со помисли на огорченост и критика.

Нема да можеш така да разбереш, дека јас сум сакал дури и клевета и навреда и презир! Дали сте изненадени?

А сепак научив да ги гледам како клинци на мојот Крст!

Ова беше патот на моето Воскресение! Биди благословен!

Ме научија да сакам ослободен од вознемиреност за да угодувам, да ме почестат!

Ме научија да гледам на скромните и презрените, на едноставните, секојдневните и анонимните луѓе, на златото на земјата!


Свети Нектариј Егински 


Comments