Тато, знаеш, денот кога паднав, овој човек ме фати! Ми кажа дека се вика Рафаил!...


 




Тато, знаеш, денот кога паднав, овој човек ме фати! Ми кажа дека се вика Рафаил!
 
 
 Здраво. Јас се викам Џорџ А. и живеев во Јоханесбург, Јужна Африка 30 години. Трајно се вратив дома со моето семејство во 2020 година. Би сакал да го споделам со вас моето лично искуство што го доживеав со мојот син Стефан попладнето на 25 јануари 2013 година во Јоханесбург во трговски центар, кој стана значаен ден во мојот живот и на моето семејство.
Јас и син ми стоевме пред фото студио и чекавме да се појават неколку фотографии од училиштето на Стефан. Бевме на горниот кат од трговскиот центар потпрени на оградата гледајќи надолу кон приземјето околу седум метри. Одеднаш, од никаде се појави една стара госпоѓа и ми рече: Те молам, не ме сфаќај погрешно, но пред една година ја изгубив сестра ми со паѓање од горниот кат на друг трговски центар на долниот кат. Ве молам грижете се за вашето дете!
Одговорив со благодарност за нејзиниот страв. Веднаш ја фатив оградата и ја тестирав за да видам дали е стабилна и доволно силна. Беше добро. Стефан одеше - фаќајќи се за оградата.
Но, за жал, не ја видов празнина на крајот од оградата, каде што беше столбот. Кога Стефан стигна таму, веќе ја немаше поддршката на градите, изгуби рамнотежа и гласно ми извика „Тато тато“ и со залепени очи еден во друг падна наназад во празнината.
Како што можете да разберете во тој момент ја изгубив земјата под моите нозе и срцето престана да ми чука. Минатата година ја имав таа среќа да ја прочитам книгата објавена од братството на манастирот во Ано Сули со приказната за Свети Рафаил и неговото мноштво чуда.
Во тој момент кога падна Стефан, јас набрзина викнав гласно: Свети Рафаил, Свети Рафаил помогни ми. Се спуштив по ескалаторите толку брзо очекувајќи да се соочам со најлошиот кошмар на еден родител.
Кога стигнав до мојот син, го најдов во фетусна положба, со отворени очи целосно превртени назад - бели - и целосно мирни. Го фатив многу внимателно како да го земам во раце. Тогаш тој се исполни со живот и почна гласно да плаче и со очи кои ме гледаа полни со страв. Веднаш добив храброст и почувствував чувства кои не можев да ги опишам.
Во тој момент не знаев што се случува, бидејќи кога некој ќе падне од седум метри надолу на подот со плочки, нема да го види тоа што јас го видов! (еве од пола метар паѓаме или само се сопнуваме и скршиме нога или рака, не од 7 метри што е висина на двокатна зграда) го зедов
во раце и го однесов во продавница што продаваше душеци и постелнина веднаш до местото каде што падна. Многу луѓе се собраа, Стефан плачеше и моето срце беше многу блиску до инфаркт. Одеднаш ми дојде човек кој не сум го видел во животот, ме фати за рака и со насмевка ми рече: не плаши се, се ќе биде добро, син ти е добро!
Тогаш го прашав: Дали си некој доктор?
А тој ми одговори: Не, јас сум свештеник, видов што се случи и дојдов да ти кажам дека твојот син е добро.
Мислам дека тој не беше Православен, но неговата порака беше силна и охрабрувачка како да е испратен да ми ја пренесе пораката од виша сила.
По многу прегледи од страна на лекарите во болницата, тие не констатирале никакво оштетување на Стефан и не можеле да дадат научно објаснување зошто тој не претрпел апсолутно ништо по овој пад од околу седум метри!
Три месеци подоцна си играв со Стефан и сосема неочекувано тој ми рече со зборови на тригодишно дете:
Тато, знаеш нешто, денот кога паднав, овој господин ме фати!
Тој ми е пријател, цело време беше покрај мене, ми кажа дека се вика Рафаил и во болница ми рече да станам и да одам!
Се замрзнав, се стресов и плачев. Веднаш знаев дека Светиот е одговорен за спасувањето на моето дете и сум и ќе бидам вечно благодарен!
Ден по несреќата се јавив на најголемата радио станица во Јужна Африка (702) за да го споделам моето искуство за родителите да внимаваат на своите деца и да го избегнат истото што ми се случи мене.
Резултатот беше дека станицата цел ден зборуваше за инцидентот со исто така десетици телефонски повици од сведоци, како и од обични родители. Сите локални весници беа заинтересирани да дознаат повеќе за инцидентот и затоа ја интервјуираа мојата сопруга затоа што бев на работа.
Само ќе кажам дека ова искуство беше убедливо најголемото во мојот живот и секогаш ќе му бидам благодарен на Свети Рафаел. Светиот ми испрати предупредување и порака од љубезната баба која требаше јас да ја послушам и потоа го спаси мојот син. Големо е Неговото име!

Од веб-страницата на Светиот манастир Свети Рафаил во Ано Сули



Comments