Свети Гаврил Грузијски во операционата сала

Свети Гаврил Грузијски во операционата сала



 Во 2002 година бев во страшна несреќа. Како што рекоа моите пријатели, ја удрив главата во стаклото и го скршив. Кога ме донесоа во болница, видов како луѓе во бели мантили го носат моето тело од автомобилот. Бевме двајца: едниот јас, кој стоев и видов сè, а другиот, кој легна. Докторите долго и макотрпно се бореа за мојот живот, но подоцна ме сметаа за мртов и ме оставија како мртовец. Подоцна, кога моето тело беше префрлено во мртовечница, луѓето што работат таму радосно извикаа: „Жива! Таа е жива!" - и го вратија моето тело во операционата сала. Се погледнав и видов како лекарите со сите сили се обидуваат да ме вратат во живот. Тогаш видов чудо кое засекогаш остана втиснато во моето сеќавање.

 Одеднаш вратата се отвори, а Свети Гаврил влезе во операционата сала, се приближи до операционата маса и почна да чита молитви. Низ целата моја критична состојба не ме остави, се грижеше за мене и ставаше нешто како лисја на раните. Не се сеќавам како се дојдов при себе.

Според лекарите, скршените коски и ужасно изобличеното лице било невозможно да се излечат без операција, но и овде ми помогна Свети Гаврил. Со голема вера и почит кон големиот Светителот нанесував масло од кандило од гробот на Свети Гаврил Грузијски на раните и со текот на времето ми се врати обликот на лицето и целосно закрепнав.

Фала му на Бога за сè! Слава Ти, оче Гавриле!


Мзија Синауридзе

Comments