Чудотворна молитва до Богородица „Семилостива“ од Свети Серафим Саровски

 Чудотворна молитва до Богородица „Семилостива“ од Свети Серафим Саровски




Оваа молитва е голема помош и духовна поткрепа во таги, искушенија, неуспеси, во моменти на губење надеж за добар крај на земните искушенија и триумф на правдата.


 Оваа молитва не може да се најде во ниеден молитвеник. Тоа му било откриено во 1928 година три часа пред апсењето на старец Сампсон Сиверс во сон му се јавил Свети Серафим Саровски:


 „Помнам, го гледам преподобниот Серафим Саровски. Тој влегува кај мене – во сон – се наведнува над мене и бавно ми ја чита молитвата ,,Семилостива,, , и јас на мојата глава ги чувствувам неговите солзи. Утрото скокнав и ја запишав таа молитва… По три час јас бев уапсен. Семилостивата ме придружуваше осумнаесет години по логорите и сето друго. Еве ја таа молитва:


Семилостива, Владичице моја, Пресвета Госпоѓо, Сепречиста Дево, Богородице Марие, Мајко Божја, несомнена и единствена моја надеж: не гнаси се од мене, не отфрлај ме, не оставај ме, не отстапувај од мене, застапи, побарај, услиши, погледни. Госпоѓо, помогни, прости, прости. Пречиста!”


Потоа Свети Серафим ми кажа „Со оваа молитва ќе останеш жив. Пресвета Богородица ќе те заштити. Кажете ја на сите и нашиот долготрпелив народ ќе биде спасен со молитвата“.


Драги наши читатели, ако ве обземе неодолива тага, ако ви се чини дека нема излез и сите патишта до спасението се отсечени, прочитајте ја оваа молитва.


Ако не можете да најдете излез од тешка ситуација, ако се чувствувате како да сте во ќорсокак, прочитајте ја оваа молитва.


Ако вашите непријатели речиси ве совладале и вашата сила за борба станува сè помала, прочитајте ја оваа молитва.


И Пресвета Богородица ќе дојде на помош, зашто зборовите на кратката молитва што ја слушаме на секоја божествена служба не се залудни и немоќни: „ПРЕСВЕТА БОГОРОДИЦЕ, спаси нè“.


Comments