Молитвата бара подготовка, ни рече Свети Јосиф Исихаст...

 


Молитвата бара подготовка, ни рече Свети Јосиф Исихаст.


 Започнете со вечерна и благодаренија, а потоа неколку слатки зборови до Христос.  Исусе, ти си ми сладок, светлината на мојата душа, мојата единствена љубов, мојата единствена радост, мојот мир.

 Потоа кажете ѝ неколку зборови на Дева Марија, слатка која покажува многу љубов.  Додека умот се смирува и душата станува послатка, седни и кажи ја молитвата.  Ако сте уморни, ако сте поспани, пејте полека, слатко.

Се сеќавам кога првпат се здобив со молитва.

  Претпоставував дека сум долу во морето, а Христос е во чамец со неговите пријатели и тие заминаа и ме оставија сам на брегот.  Бев фатен како се жалам и викам и ги молам да се вратат по мене.  Што викав?  „Исус Христе помилуј ме“.  „Исусе Христе, покажи ми благодат“.  И како што викав кон него го почувствував како ме гледа и како што реков „помилуј ме“ го видов како ми приоѓа.


  Отец Спиридон Василакос



Comments