Чудо што ми го промени животот“ (исповед на поранешен атеист блогер)

Чудо што ми го промени животот“ (исповед на поранешен атеист блогер)


„Здраво!Би сакал да споделам со вас еден прекрасен настан кој недостојно ми се случи пред неколку месеци.Пораснав во атеистичко семејство.Од дете ме учеа на омраза, според било која религија, без разлика дали се вика ислам, или христијанство итн.

Растејќи, создадов свој блог - веб-страница, преку која цитирав написи против религијата, а особено против христијанството. Моите написи содржеа неколку „почитувани“ аргументи, преку кои не само што можеше да се негира постоењето на Бог, туку и да се мрази сè што го потсетува. Меѓу овие аргументи се теоријата на еволуцијата, други научни аргументи, делови од Стариот завет кои ги сметав за расистички и насилни и многу повеќе.

Преку овие написи ја извлеков мојата одбивност кон Бога и се обидов на секој начин да удрим врз христијанството и да преобратам што повеќе верници во атеизам. Се додека не се случи следното чудо (ако можете така да го опишете), кое радикално ми го промени животот. Пред неколку месеци, на мојот роденден, мојот драг пријател, кој од детството беше на патот кон црквата, ми подари икона од Христос. Се прашував, бидејќи сите мои пријатели знаеја дека сум атеист уште од мали нозе и дека ја отфрлам секоја можност и можност за постоење на Бог. Сепак, го прифатив овој подарок и учтиво го ставив ликот на Христос во мојата соба.

Така, една ноќ, без сè уште да разберам зошто, почнав да му „зборувам“ ликот на Христос и да и поставувам неколку прашања како: „Ако постои Бог, зошто злото владее во светот?“, „Зошто не Бог го објави своето присуство (ако го има) во мене и другите атеисти да веруваат во тоа?“, и други слични прашања. Одеднаш, молњите и светлината од сликата ми се прелеаа во собата, а во исто време ме обзеде емоција што ја доживеав за прв пат во животот. Внатрешна радост, чувство кое ме убедуваше во постоењето на Бог, додека со солзи во очите барав прошка од Христа за сите години што не само што ги предизвикував, туку и се борев против Него.

Оттогаш, го избришав мојот антихристијански блог, молејќи го Бога да ми прости за штетата што им ја направив на многумина со моите поранешни атеистички написи. Најдов и духовен отец кому му верувам и на кој се трудам редовно да му се исповедам за сите мои гревови. Мојот живот од корен се промени, бидејќи за прв пат по многу години доживувам чувство на внатрешен мир и радост. Се надевам дека го проширивте горенаведеното чудо на слава Божја, дека повеќе луѓе ќе поверуваат и ќе се вратат на Божјиот пат. Благодарам!".



Comments