Раскажува Старица Стефанија од манастирот Свети Стефан кај Охрид...


 


Раскажува Старица Стефанија од манастирот Свети Стефан кај Охрид - сега во својата осумдесетта година:

 Минатата година бев таму на денот на празнувањето на Свети Еразмо и служев колку што можев.  Кога заминаа гостите, јас преноќив и се одморив.

 Ноќе, двајца мажи дојдоа во мојот сон и застанаа на двете страни од мене.  За тој што беше како Господ, мислев дека е Свети Еразмо.  Ми рече: Спиеш а!! спие монахиња?

 Му реков дека сум уморна и треба да легнам.  Потоа продолжи:

 И какви молитви читате?

 Му одговорив дека сум неписмена и стара и дека се молам на Бога колку што можам, на свој начин.  Потоа рече:

 Морате да ја кажувате колку што можете почесто Оче наш и Богородице Дево.

 И тогаш ми дојде и почнав да ја кажувам Господовата молитва.

 Тогаш ја кажав и Богородице Дево и тие го повторија по мене.

 Сега читај го Симболот на верата, ми рече старецот.

 Почнав и бидејќи не знам многу, почнаа да читаат тие со посилен глас, а јас продолжив по нив.  Потоа уште еднаш ми нагласија дека треба да ги читам овие три молитви неколку пати секој ден и тие исчезнаа.  Се разбудив и се прекрстив.  И сега често ги читам овие три молитви секој ден.


 Свети Николај Велимировиќ


Comments

Post a Comment

Напиши коментар