ПРОМЕНИ ГО ЖИВОТОТ… Биди љубезен !!!!!!

Сега почнувате, деца мои, да си го менувате животот и да ставате услов во животот да бидете љубезни!  А оние кои ја немаат добрината, ни вели Господ, барајте од Мене да ви ја дадам.  И тогаш, ќе почувствувате таква радост, што никогаш повеќе не сте ја доживеале, бидејќи не само вие ќе бидете среќни, туку и сите околу вас ќе бидат среќни!
Зошто, љубезниот човек нема зборови да каже
Љубезниот човек никого не осудува… Никого не клевети… Никого не потценува
Неговите зборови се полни со љубов!  И ако во одреден момент биде принуден да каже груби совети, тој ги облекува со толку многу љубов што на другиот му дава радост, а не горчина и возбуда.

Оној кој е љубезен секогаш им го отстапува местото на другите.  Секогаш го зазема последното место.  И јас, ни кажува Господ, кога ќе го видам како го зазема последното место, го ставам на прво место на Моето срце;  Други ги избираат првите места овде во светот.  Но, оние што го избираат второто, Јас ги ставам на прво место на Моето срце;

ДОБРИНАТА ПОСТАВЕТЕ ЈА КАКО ПОЧЕТОК НА ВАШАТА СВЕСТ И ПРОМЕНИ ГО ЖИВОТОТ!


Дајте му радост на вашиот Бог прво со три слатки зборови:
„Жал ми е за моите грешки.  Ти благодарам што сте толку дарежливи.  И јас те сакам за твоето обожавање“.
Потоа пренесете ја оваа љубов на оние околу вас, дајте им радост на другите и Бог ќе биде со вас.  Ти шири мир до тебе и тогаш тој ќе биде Бог на мирот во твоето срце.  И ако згрешиш, веднаш кажи ми: „Прости ми Татко мој“, и ќе ти простам дете мое, исто како што мајката му простува на своето дете, кога тоа ќе го види тажно, кога ќе дојде понижено и ќе ѝ рече : „Мамо, згрешив, извини…“

Што прават тогаш мајките?  Го тепаш своето дете?
  Го гушкаш уште поцврсто, го исполнуваш со галење и бакнежи и го благословуваш.
Така и јас, твојот Бог, му правам на секој што доаѓа понизно да ми каже:
„Извини татко за моите грешки.  Благодарам што ме сакаш;  И јас те сакам, зашто си мој Бог и мој Цар“.

(извадок од снимена проповед на отец Елпидиос Вагианакис)

Comments