Животен талант...

 Еднаш имаше еден човек кој беше многу богат.  Имаше луксузни, куќи и луксузни автомобили.  Но, една ноќ, додека спиел, го сонувал овој сон:

Наеднаш се нашол во рајот.  Таму се изненадил кога видел огромна земја, толку убава, што не видел ништо слично на земјата, иако патувал насекаде.  И додека се чудеше, пред него се појави ангел.

Да те прашам, рекол богаташот.  Навистина ми се допаѓа ова местото овде.  Може ли да го купам  нешто од ова?

Ако си богат, тогаш да, рекол ангелот.

- Хахаха!  Богатиот човек се насмеа.  Јас сум еден од најбогатите луѓе во светот.  Имам толку многу пари што не можам да ги избројам.  Колку чини оваа куќа надвор?

„Талант“, одговори ангелот.

- Невозможно, вреди многу!  Талантот за мене е играчка.  А оваа куќа таму?

„Талант“, повторно рекол ангелот.  Богатиот човек се чувствувал изненадено:

Ми изгледа многу чудно, рече тој.  Во секој случај.  А оваа прекрасна област со дрвја?

- Талант.

- Што;  Богатиот се згрози.  Но, овие работи не се случуваат!  Нека биде, бидејќи е толку евтино, се разбирам.  Сега кажи ми се што должам.

„Талант“, повтори ангелот.

- Тоа е невозможно!  Ако секоја работа овде создава талант, како сите заедно создаваат таланти?  Ова никогаш порано не ми се случило!

Ангелот се насмевна и му рече:

- Човече, не биди чуден.  Сè што гледате овде прави талант, бидејќи тој талант не се пари.  Тоа е повредно.

- Што е тоа?

- Животен талант.  Ова е спас на душата.  Не можете да го добиете со напорна работа.  Тоа го постигнуваат само оние кои го прифаќаат Бога во својот живот.  Жал ми е, ти не припаѓаш овде.

А богатиот, иако не се плашел од ништо на земјата, се чувствувал изгубен на рајот.

- Односно, рече, дали се што сум собрал бесплатно?  Дали сите христијани на кои им се потсмевам со овој талант добија вечен живот?  Но, тогаш цел живот бев будала!

„Никогаш не е доцна“, рекол ангелот.

Кога богаташот се разбудил, бил многу преплашен.  Тој се покаја и реши да го проучува Божјото Слово за да го стекне спасението на својата душа и да вкуси вечен живот.

Дали гледате деца?  Она што е највредно е спасот на нашите души.  Тоа може да ни го даде само Господ Исус Христос. 


Comments