Од денес за мене се моли еден зависник од дрога ...

                                     Од денес за мене се моли еден зависник од дрога 

Се шетав по солунската плажа од вечер до вечер, кога ми пријде еден зависник од дрога.  Не ми бараше пари, но ме праша дали можам да му купам ,,ракета,, пченка што некој ја испекол на малата тезга што ја поставил.  Го прашав дали сака нешто друго.  Ми рече дека сака да одам да му купам затоа што и должи на продавачката и можеби нема да му ја даде!  Отидов и откако му го донесов ме праша дали можам да седам малку со него или се срамам!  Јас одговорив дека ќе ми биде срам ако не седнам.

Потоа, тој ми ја кажа следната неверојатна работа!

Пријателе, далеку од Христа, вака стануваш!  Но, долго време се обидувам да престанам да се дрогирам за да не го вознемирувам!  Не знам дали ќе успеам, но бидејќи веројатно нема да живеам долго, кога ќе одам пред Него сакам да ми ја покаже мојата борба за да не ме сожалува!“

Бевме некаде во близина на Светиот храм Кирил и Методиј.
Ми вели: „Секое утро одам отстрана и сите добро ме гледаат затоа што мислат дека сакам пари.  Но, одам пред иконата да побарам помош да се откажам од дрогата.  Не палам свеќа затоа што немам пари да ја купам!  (ЧУВСТВО ЗА ЧЕСТ)
И секоја вечер одам повторно и велам ..: „Не извини“.  Или велам ..: "Денес некако се борев, благодарам!"
Живеев во зборовите на овој човек моменти од синаксариите!
Му дадов пари и му реков од утре да оди во црква и да земе свеќа, но и да се моли за сопствената душа.  Ме уверуваше дека нема да ги троши парите и дека ќе ги даде сите заедно за да не дојде во искушение и да ги потроши, а секој ден зема по 2 свеќи.
Му велам „се викам Никос“.  Ми рече дека не му е тешко да се сеќава на мене бидејќи никој не седи со него и затоа нема пријатели или познаници.
Не прашав многу за него.  Не сакав да чувствува дека со мојата недискреција го нарушувам неговиот чуден живот.
Кога заминав, ми рече дека му е мило што е со него и дека друштвото му е добро.
Сега вие што ќе го прочитавте овој текст добро разбирате кој од двајцата имал корист!

Пред мојата средба со овој човек, имав размислувања дека целиот мој живот е борба и дека секогаш се соочувам со тешкотии.
Додека сакаше да ме симне, ми дојде оваа душа.
Како тогаш да не кажам дека Бог нè сака?  Како;
Тој не сака многу 
Во меѓувреме веројатно од денес и барем неколку дена и за мене се моли некој зависник од дрога!
Погледнете каде маргинализираните и „готовите“ ќе не турнат во Рајот!
Моето главно осветлување!

Фала за сè, чуден пријателе.
Никос Б.


Сведоштво од Фејсбук на Димитрис Аива 

Comments