Ангел чувар...

 


Ангел чувар


 Во моментот кога влегов во собата, имаше лекари на редовна визита на пациентите.  Случајно тие доктори беа мои студенти на Универзитетот.  Кога ме видоа, дојдоа да ме информираат за здравјето на старецот.  Откако завршивме со разговорот, тие си заминаа, а јас дојдов и седнав до старецот Јаков Цаликис.  Штом ме виде, ми кажа нешто необично, за што никогаш не сум размислувал.


 Не те познавам.  Те гледам за прв пат, но гледам Ангел кој стои зад тебе.


 Буквално ме потресе тоа што ми го кажа.  И продолжи:


 Сите луѓе имаат свој Ангел.  Внимавајте да не го одвратите.  Го добивте овој Ангел од моментот кога сте се крстиле.  Оттогаш те следи.  Дури и во моментот на твојата смрт, тој ќе ја земе душата во свои раце и ќе ја одведе до Судот.  И кога ќе дојдат демоните, велејќи: Тој го направи ова или она... Тој го направи овој или оној грев... Тогаш вашиот Ангел ќе рече: Да, тој го направи тоа, но во исто време направи и добри дела. Ќе ги наброи.  Тој е адвокатот што ќе ве застапува.  Затоа внимавајте да не го оддалечите од себе.  Го видов како стои зад тебе.


 Од тој момент, никогаш не го изгубив чувството дека Ангелот е блиску до мене, мојот Ангел чувар.  Тоа е навистина голема радост за нас Православните Христијани.


 


Comments