Колку е досадно постојано да се грижиш што ќе кажат другите...

 Колку е досадно постојано да се грижиш што ќе кажат другите. Какво губење енергија. Каков замор. Каква болна и морбидна состојба. Не само за оној кој ве коментира туку и за оној за кој се грижите.

„Ќе кажат. Па нека кажат! Што ќе трпам јас, што ќе трпиш ти? Педесет велат дека си добро. Десетте велат „светец“. Стотици, дека си грешник и опасен. Двајца-троица  други дека си бескорисен.

Што е вистина за сето ова? Кој е во право? За кои зборови ќе се грижите? Чие мислење ќе направи да се чувствувате лошо? Кој ќе ви суди во финалето?

Зборови - зборови - зборови. Пресуди, критики, озборувања. Уште не сте уморни? 

Вие сте тоа што сте. Ниту ако кажат дека си светец нема да бидеш поради оваа изјава. Дури и да кажат дека си бескорисен, нема да бидеш бескорисен затоа што тие така кажале. Вие сте тоа што сте.

 Јас сум тоа што сум и Господ совршено ја знае длабочината на мојата душа. Исто така, многу добро знам што се случува во мене. Другите обично го рефлектираат своето его во мојата форма, а тие самите проценуваат.

Оваа приказна е неверојатно досадна. Нека кажат луѓето. Со пристојна рамнодушност. А потоа.Одмор. Ирина (мир,спокој,блаженство). Широко море и брановидно. Вака ти станува душата после оваа света рамнодушност.

отец Теоктистос Диктапанидис

Comments