ПОРАКА ОД БОГ !!!

 ПОРАКА ОД БОГ !!!

Еден мој многу добар пријател ми ја кажа следнава случка што му се случи.  Со негова лична согласност го објавувам за духовна корист на сите нас.
Шетав по улиците на мојот град разочаран од мојот живот.  Немав смисла да живеам… Рутината, животните проблеми и осаменоста ме полудеа.  Бев очаен, далеку од Христа, па дури и размислував да извршам самоубиство, да ставам крај на мојот живот…
Отидов во служба за да средам некои прашања, а потоа, заминувајќи од таму, ми пријде еден добронамерен човек и ме праша каде одам.  Му одговорив, затоа што ме интересираше како ми приоѓа, како да ме чека, како да ме познава
- Ааа добро, ми рече, а јас одам натаму.  Дали е сакаш да одиме заедно?
Пешачевме долго и ми зборуваше за активностите на блиската парохија, часовите по катихизам, Бог.  Ме покани и мене да учествувам.
Потоа стигнавме и седнавме на клупата во паркот.
Потоа се врти и ми вели:
- Слушај ме.  Не дојдов кај вас случајно.  Ме прати Бог да ти пријдам за да ти ја дадам оваа конкретна порака:
БОГ САКА ДА МУ ДОЗВОЛИШ ДА ВЛЕЗЕ И ДА СЕ ВСЕЛИ ВО ВАШЕТО СРЦЕ!
И веднаш стана и замина.  Останав без зборови!  Како еден човек од никаде ми пријде во тоа време, ми ги кажа овие зборови и потоа исчезна … Што беше тоа?  Човек или ангел?
Бев трогнат од неговите зборови.  Од тој момент депресијата што ја чувствував ја снема, за чудо, почувствував толку голема радост како Бог да ми кажува дека ако го променам мојот живот и го оставам Христос да живее во моето срце, сега ќе чувствувам ваква радост секој ден.
Се разбира, јас, за жал, набрзо се занесов и се вратив на мојот претходен начин на живот и не го послушав неговиот совет.  Тоа скапо ме чинеше.  Тогаш ми се случи нешто што ме жигоса засекогаш.
И тогаш повторно се сетив на тие зборови.  Да го слушав тогаш и да ја прифатев таа покана, колку поинаков ќе ми беше животот сега!
Сега дури и полека се обидувам да се променам и се трудам да го сакам Бога, да го ставам во моето срце… Се надевам дека Господ ќе ми прости и ќе ми помогне да го поднесам тешкиот Крст што го добив поради моите гревови!


КОЛКУ ЌЕ БИДАТ РАЗЛИЧНИ ЖИВОТИТЕ НА СИТЕ НАС АКО СИТЕ ЈА ПРИФАТМЕ ГОРЕ НАВЕДЕНАТА ПОРАКА 
ГОСПОД ДА ВЛЕЗЕ И ДА ЖИВЕЕ ВО НАШЕТО СРЦЕТО !!!
БИ СЕ ПОКАЕЛЕ, БИ ГО ПРОМЕНИЛЕ ЖИВОТОТ И БИ ЖИВЕЕЛЕ ВО НЕГОВАТА БЛАГОДАТА !!!
КОЛКУ ЗЛО ТОГАШ БИ ИЗБЕГНАЛО ОД НАС 


(* Заради приватност, личните податоци на овој млад човек се задржани) 

Comments