Го видов Свети Лука секогаш е со Свети Нектариј!...


 


Го видов Свети Лука секогаш е со Свети Нектариј!



Ова решение го даде Светителот


 Јас се викам П.С. постојано живеам во Александрополис.

Чувствувам потреба да ви напишам за чудото што ми го направи Свети Лука Архиепископ Кримски.

Минатата година, сосема неочекувано, имав масивен хеморагичен мозочен удар. Докторите кои ја дијагностицираа не ми даваа надеж за живот, бидејќи беше 4 степен.

Мојата сопруга и двата сина, од она што подоцна ми го кажаа, не очајуваа. Своите надежи ги положија во Христа и се засолнија во нашите Светии, а особено во Свети Лука Кримски, одличниот жив хирург и потоа чудотворен Светител.

Следниот ден му се помолиле на Светецот, дури во Светата Црква Света Киријаки во Александрополис, каде што се почитува и Свети Лука, ја земале книшката со молитвата и малку масло од неговото кандило и си заминале со сега обновени надежи.

Јас, по првата операција што ми беше направена, влегов на одделот за интензивна нега, под седација. Жена ми и децата, кои доаѓаа секој ден, ме помажуваа со маслото на Светиот и непрестајно го читаа неговиот тропар.

Поминаа денови без моментално подобрување, но и без знаци на влошување или претстојна смрт. Да се ​​скрати, кога ја напуштив ИЦУ и отидов на одделение, мојот неврохирург сметаше дека е неопходно да се реши мојот проблем со поставување на вентил во мозокот, што беше направено.

Меѓутоа, мојата комуникација со околината не беше посакуваната. Не препознав речиси никој што го познавав, ниту просторот во кој се наоѓав.

Мојата сопруга и децата се надеваа на нашиот чудотворец Свети Лука.

Тие не престанаа да го молат да посредува кај Бога за моето целосно исцелување. За тоа време, всушност, иако речиси не познавав никого, како што ми кажаа подоцна, Крстот го правев три пати, во чести интервали.

Кога жена ми ме праша зошто го правиш својот Крст, ѝ одговорив дека го видов Свети Лука, како што е според неговиот лик, и навистина секогаш заедно со Свети Нектариј, на ливада, на падината на Кавала.

Син ми го спомна ова на нашиот лекар и се случи чудото.

Беше одлучено да се направи уште една операција а потоа почнав да ги познавам сопствените луѓе.

Свети Лука го даде ова решение за мојот проблем.

Денес совршено комуницирам. Се вратив во состојбата во која бев пред мозочниот удар и ви го пишувам Чудото на слава Божја и Свети Лука Кримски, чудотворецот.

Ќе му благодарам од длабочините на душата во текот на целиот мој живот.


П.С.. Александруполи


Од книгата на Архимандрит Нектариј Антонопулос


Comments