Верувај во Бога. Побарајте и ќе ви се даде...


 



Верувај во Бога. Побарајте и ќе ви се даде



Имајте вера во Бога. Побарајте и ќе ви се даде. Оваа вера ми помогна и ме спасува 70 години.

Деца мои, никој не треба да има сомнежи или недоверба. Имајте вера во Бога како зрно синап  и што и да побарате Бог ќе ви даде. Молитвата секогаш поддржува. Да не бидеме срамежливи, да не се плашиме. Господ е со нас, никој не е против нас.

Ниту една молитва, деца мои, не се троши. И оваа молитва ме одржуваше толку многу години.

Таму каде што се молев, велам „дај ми вера“. Верувам од мал, но сакам да ми даде вера. Додека се молев, што ми се случи? (на ум што вели во Евангелието):  „Кога се молите кажи: Господи, додај вера“.  Простете ми деца, не го читав во нашите весници, во тие години немавме ништо, оставивме се што имавме во мојата татковина во Мала Азија и овде немавме ништо... 

Вера и молитва, чедо мое, вера и молитва.


Свети Јаков Цаликис

Comments