А од оцет... мед правиш! Имајте добар збор за сите...



А од оцет... мед правиш!  Имајте добар збор за сите


 

 Бидете добродушни и удобно вклопете се насекаде!

 На оваа изрека ме потсетија мачките од нашиот манастир кога ги видов како седат во овие глинени садови кои обично ги ставам како саксии.

 Дедото на мојот сосед ми рече кога бев средношколец:

 Бидете љубезни, немојте да се научите да мрморите. Научете да се прилагодувате и да живеете, од палатата до касарната. Едноставноста ќе победи сè, а не мрморењето. Да, имате добро расположение да ги прифатите необичностите на оние околу вас Знај да попуштиш и простуваш.Позитивно да се справиш со сите тешки ситуации, а од оцет...да правиш мед! Имај добар збор на сечии усни.Слушањето носи повеќе лелекање .Научи удобно да се вклопуваш секаде!

  Сето ова што ти го кажувам не значи дека ќе бидеш вечен собирач, туку паметен Христов човек, со многу љубов, трпение-решителност, волја, вера, долготрпеливост и многу позитивност, оптимистичко размислување и отворен ум.  Секогаш ќе те сакам, дете мое.  Нека вашето срце и душа го држат целиот свет!  

Амин

 Некој ќе ме праша: Дали сето ова го постигна?  Дали го правиш тоа?

 Ха ха ха,...во војна сум!

 Се надевам додека не умрам, ќе постигнам барем малку!  ме потсетија мачките!  И ова е нешто!  Хе хе...

 Ах...духовниот напредок е тежок, но не е невозможен, не е невозможен. 

Има Господ!


 отец Игнатиј - Витлеем

 

Comments