Каква молитва да упатам сега, Боже мој? Јас сум грешник, јас сум блудница!

Тажна вдовица мајка е во болница со своето двегодишно дете кое се бори со леукемија.  Нејзината болка е голема, бидејќи веќе изгубила веќе две деца, а сега го гледа како и исчезнува последното.

 Како што минуваа часовите, нејзиниот очај уште повеќе растеше.

 Веќе беше 2 часот по полноќ, кога сосема неочекувано директорот на болницата помина покрај одделението, за да го види некое мало девојче од соседството и на враќање ја виде жената и нејзиното дете.

 Го прегледа и и рече: Многу ми е жал госпоѓо.  Земи си го малото дете и оди дома, барем да умре во твоите раце и во твојот дом.

 Кога несреќната мајка тоа го слушнала од устата на докторот, со липање го завиткала своето мало дете во ќебе, го гушнала во раце и истрчала надвор.  Излезе на улица… Насекаде беше пустош и тишина.  Никој немаше…

 На една кривина на патот, таа одеднаш пред себе здогледа релативно млада жена, на околу 30 години.  Што туку ја завршила својата „работа“ - била проститутка.

 Мајката штом пристигнала пред неа ја запрела и насилно и го ставила своето дете во нејзините раце.  Во исто време паднала пред нејзините нозе и извикала: Спаси ми го детето!  Спаси го моето дете!

 Таа се изгубила!  Таа била блудница, таа беше грешница, потоната во калта на развратот!  Што да се прави;  На нејзините нозе мајка, во рацете дете на умирање. Таа виде дека детето избледува.

 Таа ги подигна очите кон небото и со силен глас рече: Каква молитва да упатам сега, Боже мој?  Јас сум грешник, јас сум блудница!  Сега само што ја „завршив“ мојата работа.  Знам дека не ме слушаш и нема да ме послушаш, се разбира, затоа што сум грешник, барем слушај ја оваа намачена мајка.

 Во тој момент се случи чудото! Светлина слезе од небото и детето ги отвори очите, извика: Мамо! - и ги испружи малите раце прегрнувајќи ја блудницата, зашто мислеше дека таа му е мајка.  Земи го свотето дете и рече на мајка му.  Бог го направи своето чудо!

 Господ ја слушна молитвата на блудницата, проститутка, а не на мајката!  Тоа ги разбранувало застојаните „води“ во душата на грешничката , така што со покајание и со исповедање конечно се смени мракот на гревот со новиот живот во Христа.

  Слава на Твоето Име, Господи!

отец Стефанос Анагностопулос

Comments