Јас послушав. Почнав да го читам псалтирот. Но, ништо не разбирам!...


 


Јас послушав.  Почнав да го читам псалтирот.  Но, ништо не разбирам!


 Светиот старец Варнасуфиј на верникот кој бил во очај и во духовен ќорсокак

 Еден интелектуалец ми пишува:

 Навистина сум лошо.  Однадвор се оди добро.  Моето семејство е обединето и сакано.  Мојата сопруга е добра.  Лошата работа е што немам на кого да го отворам срцето.  И затоа секогаш сум психички уморен.  Мојата сопруга не го разбира тоа.  Децата се мали.  Што ми останува да направам?  Како да се ослободам од оваа горчина и ментален замор?

 Јас му одговорив советувајќи го да го чита псалтирот.  Таму, во 93 Псалм, ќе ги види зборовите: Кога се намножуваа тешкотиите и во срцето мое, Твоите утехи ја развеселуваа душата моја. (Пс. 93:19).  Земи го овој стих.  И прочитај го целиот псалтир.  Верувам дека Господ ќе те утеши.

 Помина некое време, добивам писмо. Јас ве послушав.  Почнав да го читам псалтирот.  Но, ништо не разбирам!

 Му одговарам: Верниот Свети Амвросиј во сличен случај го даде следниот одговор: Ти, не разбираш.  Но, демоните многу добро го разбираат тоа.  И ќе те остават. Ти прочитај го.  И не ме сфаќајте погрешно.  Не знам што ќе биде, но ти повторувам: Читај го псалтирот.  Секој ден.  Дури и некое време.  И Господ нема да те остави.  Тој ќе дојде со Својата благодат.  И тоа ќе ви помогне.  И тоа ќе ве утеши.  Засекогаш.


 Свети Варнасуфиј Оптински 

Comments