Прстот Божји е...


 

Прстот Божји е.



 Кога ме роди мајка ми, ми кажа само една молитва:

 - Имај ја мојата молитва, синко, да се видиме отец!  Служете му на мојот Христос, мојот вистински Бог и спомни ме кога ќе умрам...

 Ова беше почеток што ми го дадоа мајка ми, татко ми, моето семејство и љубовта кон татковината.  Зашто, кој не ја сака својата татковина, земна, не ја сака и својата небесна, вечна татковина.

 Блажен и среќен е оној кој има толку желба за Бога, колку заљубениот за својата љубов.

 Тој (љубовникот) дење и ноќе го има целиот ум на неа, кој се заљубува и заборава на сите други потреби и се наоѓа потопен во љубовта.

 Толку треба да имаме љубов кон Бога...

 Се случуваат земјотреси, поплави, катастрофи...

 Што е сето ова;  Тоа е Божји прст.Така вели Библијата.

 Зошто се тресе местото?  Прстот Божји е.

 Кога фараонот ги прогонувал Евреите и кога се појавила првата „рана“ на фараонот, фараонот и неговиот народ прашале: што се случува?

 А волшебници му одговорија:

 - Прстот Божји е.

 И денес, кога ги гледаме сите маки, секогаш велиме: Прстот Божји е.

 Тој е тој што владее со нив.  Тој е оној кој им дозволува да се вратат кај Бога...

 Во Божествената Литургија секогаш ја слушаме изреката: Му се предаваме себеси и едни со други и целиот свој живот на Христа Бога.

 Ако го набљудуваме ова, ние сме во мир.  Спиеме мирно, не се будиме, не се грижиме, не страдаме... затоа што имаме апсолутна доверба во Бога и ги оставаме нашите работи во Божји раце.

 Како мајка која го држи во прегратка своето мало дете, кое го раѓа на овој свет, тоа не се грижи за ништо.Тоа е во прегратките на мајка си и вели: сигурен сум и мајка ми ќе ми обезбеди образование, облека и се.

 Вака рекол и нашиот Бог: Па затоа не грижете се и не говорете: што да јадеме, или што да пиеме, или во што да се облечеме?

Зашто сето тоа го бараат незнабошците, а вашиот Отец небесен знае дека за сето ова имате потреба. Но барајте го најнапред царството на Бога и Неговата правда, и се ова ќе ви се придаде (Матеј 6:31-33).


  Старец Савва Ахил


Comments