Проѕирна душа на слеп монах од Света Гора

 Проѕирна душа на слеп монах од Света Гора.


 Еден од Грчките посетители  на Света

 Гора ги забележал своите впечатоци за

 средба со старешината на Светиот манастир Филотеј.

 Никогаш не се познававме.  Во еден момент видов дека е опкружен со многу луѓе за да го добијат неговиот благослов.  Пријдов и јас да го замолам да ме благослови.  Потоа ми понуди да го следам додека не дојде траектот што сите го чекавме.

 Го следев и научив многу.

 Ми раскажа за својот старец, за старецот Ефрем од Аризона, но и за тоа како ја видел Дева Марија.

 Меѓутоа, тој не ми кажа, а јас самиот не разбрав дека е слеп.  Зашто по патеката по која одевме тој ме поведе.

 Кога се вративме, моите пријатели ми кажаа колку имав среќа што добив благослов од старецот Исидор Слепиот.  Не им верував, па дури и прашав од кого слеп, бидејќи не видов слепило.  Старецот ме водеше по патеката до манастирот Ксиропотамос, од каде што дојдовме.  Не им верував на пријателите.  На бродот слушнав и други како зборуваат за тоа дека тука бил старецот Исидор Слепиот.  Повторно се двоумев и решив да му пријдам и повторно да го погледнам.  Пред да можам да му кажам нешто, слушнав:

Аристиде ја видов Пресветата Богородица и ја замолив да ме ослепи.



Comments