Христовата тага...


 



 Христовата тага


 Некогаш еден човек што би можеле да го наречеме верник, застана пред иконата малку замислен.

 И тој ја виде тага во очите на Христос

 за дисхармонијата во животот на еден христијанин...

 Ме нарекуваш Господар и не Ми се молиш на Мене.

 Ме нарекуваш Милостив и не Ми веруваш.

 Ме нарекуваш Светлина и не Ме гледаш.

 Ме нарекуваш Патот и не одиш по Мене.

 Ме викаш Убавина но не Ме сакаш.

 Ме нарекуваш Живот но не копнееш по Мене.

 Постојано во вашиот живот ставајте Ме во вашата душа.


 Биди искрен дете мое и слушај ме добро:

 Ако зборовите се покажат како митови, а дејствијата - бајка, болката ќе те оддалечува од Мојата љубов.

 Ќе Те наречам Господи и ќе Ти се молам

 Ќе Те наречам Милостив и ќе Ти верувам.

 Ќе Те нарекувам Патот и ќе Те следам.

 И Ти ќе бидеш Животот по кој ќе копнеам.

 Песна за пеење.


Comments