Дево моја, спаси ме, грешнa сум...

Дево моја, спаси ме, грешнa сум…


 Имаме лично сведоштво, од покојната старица Макрина, монахиња, од Волос , која редовно го кажувала.  Јас лично го слушнав тоа во присуство на други христијани.

 Релативно млада жена доживеала мозочен удар поради што била целосно парализирана од половината надолу, а малку на десната страна.  Нејзиниот ум, сепак, и нејзиниот говор воопшто не биле вознемирени…

 Од старицата Макрина, оваа жена пред четири до пет години ја научила молитвата и постојано го повикувала не само името на нашиот Господ Исус Христос, туку и на Пресвета Богородица.

 Така, легната и неподвижна, како што беше, со слободна лева рака, непрестајно правеше бројаница во името на Дева Марија, велејќи и извикувајќи со болка и жар: Пресвета Богородица, помогни ми.

 Пресвета Богородица, спаси ме.

 Пресвета Богородице, спаси ме, јас сум грешна.

По неколкудневни непрекинати повици, се случи чудо што ќе одекне кај сите заедно,и се појави една ноќ кога беше будна, и со бројаницата и се молеше на Дева Марија, се појави пред неа сета блескава.

 Светла како сонце.  И имаше таква убавина што беше заслепена, не само од нејзиниот божествен сјај, туку и од нејзината неопислива убавина.

 Нејзиниот раст беше величествен, небесен и неразбирлив.

 Додека зад неа многу јасно се појавија мноштво на Aнгели и Aрхангели.  Во исто време таа имаше видливо чувство дека со своето божествено присуство Богородица го покрива целиот свет.

 И во својата света стравопочит, восхит и чудење, го слушна нејзиниот небесен глас како ја прашува.

 – Што сакаш да направам за тебе, Марија, дете мое?  - Ја викаа Марија.

 А таа болна, но побожна христијанка, без двоумење, ѝ одговори:

 – Сакам да се свртам од едната на другата страна, бидејќи сум парализирана од половината надолу, а не можам.  Грбот ми се измори од неподвижноста.  Но, особено сакам да бидам спасена.  Копнеам по моето спасение, затоа кон Тебе викам.

 А Пресвета Богородица, нашата слатка Дева Марија, која сочувствува со нашите болки и маки, ѝ одговори:

 – Ќе го сторам тоа што го бараш од Мене.  И затоа дојдов, затоа што ми се молеше секој ден, од утро до вечер.

Затоа што сакам да ми се молиш!  Постојано молете ми се.

 И те слушнав и дојдов.  Сакам да ми се молиш, ѝ Кажала.  Сакам да ми се молите сите, сите Христијани, на тоа мислеше сега.

 Таа ја преплави не само просторијата со нејзината сјајна светлина и нејзиниот небесен мирис, туку и целата нејзина куќа.  Сите членови на нејзиното семејство, според сведочењето на покојната старица, го доживеале ова животно чудо.

 И овој небесен мирис со денови остана распространет во куќата, а особено во собата на болната жена.  Лицето на Марија блескаше од големата благодат што ја прими.  И не само што почна да го движи телото и лесно да врти страна, туку за неколку дена беше сосема добро и добро застана на нозе.

 Но, нема да се задржам на ова чудо на божественото присуство на Пресвета Богородица, ниту на чудото на исцелување на болните.  Но, ќе се задржам на она што го рече Богородица, Мајката на сите нас.  Што рече Таа:

 „Сакам да ми се молиш.

 „Сакам да ме побарате.  И ќе ве слушнам и ќе дојдам.  Сакам да ме побараш. Пресвета Богородица помогни ми, Пресвета Богородица спаси ме, Пресвета Богородица спаси го моето чедо, и што друго мислиш дека можеш да го извикаш од се срце, она што најчесто нè боли најмногу.

 Практично и лесно за користење молитвено помагало е молитвеникот, кој го составил Свети Нектариј Егински за своите духовни чеда и за сите благочестиви христијани.




Comments