Таа е жената што се грижи за мене и која ми ја пали чудотворната свеќа

 Таа е жената што се грижи за мене и која ми ја пали чудотворната свеќа



Старата сестра Стилијани, која под своја грижа ја имаше Црква Свети Спиридон на Парос, се одликуваше со својата побожност, сериозност и скромност на нејзиниот морал.

 Со години живееше во странство, но ништо не се смени кај неа, ниту фризурата, ниту облеката, старицата по изглед и манири.  Долги години вдовица мирисаше на темјан и восок.  

 Така таа раскажуваше: Во времето кога маларијата го мачеше светот, јас излегов во месечева ноќ по вода.  Гледам пред урнатините на нашата куќа старец со сламена капа како собира ѓубре и некоја бескорисна и валкана работа.

 Му пријдов и со почит го прашав:

 – Што правиш со ова, Старче?

 А тој ми одговори:

 – Го чистам местото, бидејќи сите ќе се изгубите од нечистотијата.  Кажете му на претседателот да засади дрвја и да го исчисти селото.

 – Кој си ти, што толку не сакаш, што и ноќе работиш за нашите животи?

 – Јас сум тој за кој се грижиш и секоја вечер ми ја палиш свеќата.  Јас сум твој сосед и не ме познаваш“.

 И тој исчезна.  Навистина, г-ѓа Стилијани му кажа на претседателот дека Свети Спиридон така и кажал да направи.  Многу од дрвјата постојат и денес како сведок на чудото на Светителот.


  Архимандрит  Јоану Костоф

Comments