Кога одите да се молите, спомнете си за вашите страсти...


 


Кога одите да се молите, спомнете си за вашите страсти.



 Кога одите да се молите, сетете се на вашите страсти, на слабите точки што ги имате, на леснотијата со која се лизгате и паѓате, запомнете дека Христос може да ве задржи.

 Клекни и кажи: Чувај ме, Христе мој, да не паднам.  Покај се кога се молиш.  Дури и ако тоа ве заморува.  Молитвата придружена со доброволна жртва станува поугодна на Бога и поделотворна.  Кога одите да се молите, сетете се на вашите страсти, на вашите слаби точки, на леснотијата со која се лизгате и паѓате!  Запомнете, дека Христос може да ве подигне и зајакне и да ви помогне да победите и затоа клекни пред Него и моли Му се: Заштити ме, Христе мој! Чувај ме, Христе мој, не ме оставај!  Чувај ме, Христе мој, не ме оставај!  И не плашете се.  Нема да те остави.Тој ги сака сите луѓе и е пријател со сите.


 Блажениот архимандрит Јоил Јанакопулос


Comments