Научив да ги гледам како клинци на мојот Крст...


 

Научив да ги гледам како клинци на мојот Крст



  Во мојата четириесет и четврта година Бог ми го откри ова, што ќе ме држи цврсто до крајот на мојот живот на тесниот и уморен пат што го избрав.

  Оттогаш па се до последниот здив, клевета, навреда, презир не ме остави ниту за момент.

  Не сакам да зборувам со вас за инциденти или луѓе.  Можам да ве скандализирам со пресметка на огорченост и критика.  Вака нема да можеш да разбереш дека сакав дури и клевети и навреди и презир.

 Дали имав потреба?

Не.

 А сепак, научив да ги гледам како клинци на мојот Крст.  Ова беше патот на моето Воскресение.  Бев благословен.  Ме научи да сакам, ослободен од агонијата да бидам сакан и да ме почитуваат.  Ме научија да гледам на скромните и презрените, на едноставните, секојдневните и анонимните луѓе, на златото на земјата.


 Свети Нектариј Егински


Comments