Зошто постојано хулиш на мене, Христо?

Зошто постојано хулиш на мене, Христо? 

 

Чудо: Бев втор поручник во корејскиот баталјон (Американец со грчко потекло).  Не верував на ништо освен во моќта на тешкото оружје што го имавме.

 Освен тоа, бев непоправливо богохулен.  Сите мои богохули беа концентрирани на Дева Марија.

 Тие што ме слушнаа се згрозија.  Моите војници го направија крстот, за да не им дојде никаква штета.  Моите претпоставени постојано ме набљудуваа и ме казнуваа.  Се додека една ноќ не доживеав очигледно Чудо.

 Беше зори на 7 април 1951 година.  До зори останав буден во мојот ров со војникот Ставрос Адамакос.

 Кога се раздени, па немаше страв од изненадување, заспав.  Тогаш видов сон што ме потресе:

 Една жена облечена во црно, со чиста убавина и сладок глас, ми приоѓа и ме прашува ставајќи ја раката на моето рамо:

 – Сакаш да бидам близу тебе, Христо?  Тогаш почувствував длабока радост.

 - И која си ти?  Ја прашав.

 Потоа го смени изразот и строго ме набљудуваше:

 – Зошто, Христо, постојано хулиш на Мене?

 – Прв пат те гледам! Како е можно да хулам на странец?

 – Да, Христо, построго инсистираше таа.  Хулиш на Мене.  Но, јас сум секогаш блиску до тебе и со сите војници од баталјонот.  Зошто не одиш во Бусан,и да запалиш свеќи за твоите браќа што се закопани таму?

 Со оваа реченица се разбудив преплашен.  Ставрос до мене збунето ме гледаше.

 – Господине заменик, имате нешто, ми рече.  Ти стенкаше и зборуваше во сон.

 Му го кажав мојот сон и заклучивме дека тоа е резултат на мака и разговори за мртвите од Бусан.  Но, додека разговаравме за ова, повторно ја гледам жената од моите соништа пред мене.

 — Адамак! пуштив глас.  Жената… Таа… Ја гледаш… неа?

 Се обидуваше да ме разубеди, но што е со мене! Во црно облечената жена со чиста убавина и најсладок глас застана крај мене и ми рече:

 – Не плаши се… Не плаши се, дете мое.  Јас сум Дева Марија.  Ве штитам сите секаде и секогаш.  Но, сакам да не хулиш на Мене и во најтешките моменти од твојот живот.

 Веднаш паднав возбудено да и ги бакнам нозете.  Но, таа исчезна.  Плачев тогаш од длабочините на моето срце крик на олеснување и радост, јас кој никогаш во животот не плачев.




Comments