Што кажа тоj/таа за мене? Зошто го кажа тоа? Како ме погледна? Што мислеше? Сега што ќе се случи? Како ќе биде?

 Што кажа тој/таа за мене? Зошто го кажа тоа? Како ме погледна? Што мислеше? Сега што ќе се случи? Како ќе биде? и ако; Можеби; велиш; - и нема крај на тортурата.


Јас сум свој џелат, што дозволив туѓото мислење да го казни мојот живот толку многу.


Уморни и исцрпени во нивниот изглед, да во нивниот, болеста барајќи тропа на вратата на мојот живот, барајќи го мојот ум и тело. Пред тоа да се случи, и додека имаме уште време.


Да застанеме и да го скршиме маѓепсаниот круг на овие токсични мисли. Да речеме, тоа е тоа.


Секој колку сака нека ме гледа. Нека каже што сака и што му капе од усните, тврдоглаво се заколнав на животот што ми беше даден, ќе го правам тоа што го чувствувам, и што душата ми бара и срцето копнее.


Се додека не повредам никого.


Сакам да живеам на свој начин, свој живот. Да живеам и да умрам јас, а не некој друг на мое место.


Господ ми даде живот, а јас веќе не можам да го трошам на туѓи ставови и желби….

Либијски православен мирјанин

Comments