НАСМЕВКА! ИМА ПРИЧИНА!!!...


 



Бидете причина некој да се насмевнува околу вас. Насмевка!



Тоа беше порака напишана од некој на ѕид. Веднаш ми падна во очи. Бев заглавен на оваа порака додека не се отвори патот и автобусот не продолжи.

Се обидов да го направам она што го рече овој странец...да се насмевнам, но автоматски, на флеш ми паднаа на ум тагите, испитите, неуспесите, жалоста, болестите на овој живот.

Не можам да се насмевнам.

Зошто да се насмеам и како? Дали треба да го правам тоа како Англичаните кои ве прашуваат: Дали сте задоволни од вашите часови? Дали сте задоволни со вашите активности?

Да се ​​насмевнам затоа што ми се допаднаа лекциите или активностите од мојот живот? Дали разбираат што значи вистинска радост, исполнета и трајна радост?

Автобусот застанува и јас се симнувам кај Црквата Свети Теодосиј.

Влегувам внатре... како на моите усни да се појави слаба насмевка. Од мене излезе спонтано. Можев таму. Зошто;

Ги обожував иконите... Лицата на сликите беа толку слатки, толку мирни. Како да најдов засолниште, пристаниште, речиси семејна удобност.

Ми требаше во тој момент. Ми ја ублажи болката, делуваше како лек против болки. Неколку минути внатре во храмот и почувствував дека можам да се насмеам, бидејќи имам толку многу причини... Не сум сам пред моите „непремостливи“ проблеми.

Внатре во малиот храм најдов толку многу лица кои ја слушаа мојата болка и моите борби. Нивните форми, нивниот весел изглед ме поддржуваат.

Чувствувам дека не ме слушаат рамнодушно... и нема да останат неповредени. Мојот проблем го истакнуваат како своја агонија и во молитва го носат на Божјиот престол.

Да, не чекорам сам и без одбрана во овој суров живот... Затоа имам причина за насмевка. Затоа често ќе се потсетам, донекаде изменето, на пораката на... ѕидот: НАСМЕВКА! ИМА ПРИЧИНА!!!


Кс.Е

Comments