Како и за сите, овој момент доаѓа и за вас. Дали си спремен...


 


Како и за сите, овој момент доаѓа и за вас. Дали си спремен


Колку време мислите дека ви преостанува додека еднаш ги затворите очите?Навистина, дали некогаш сте размислувале за тоа?

Еден час ;

Еден ден;

Една недела ;

Еден месец ;

Пет години ;

Можеби педесет?

Како и за сите, овој момент доаѓа и за вас.

Дали сте подготвени?Дали сте подготвени да го напуштите овој свет?Дали сте подготвени за ова ваше патување?

Човекот оди на едноставна екскурзија и се грижи да земе многу багаж со себе.

Дали сте подготвени за овој момент, за најважното патување во вашиот живот?

'Не размислувам за овие работи', можеби ќе побрзаш да ми одговориш...

Погрешно... Погрешно е што не размислуваш за нив... Затоа што смртта, знаеш, е најсигурната работа во животот.



+ Старец Ефрем од скитот на Свети Андреј

Comments

  1. Да размислувам не секојчас ,туку на секоја минута.А дали сум спремна тоа само згоспод знае .По мое не сум уште соремна уште , треба некои духовни работи да направам за спасение за мојата душа . Треба многу трпение, спасение и љубов.Ама сопругот и свекрвата ни ја земаат,целата духовна енергија.ДА НЕ ДТАДААТ НАС ДВАЈЦА ВО ЛУДНИЦА.Сопругот се сака јас прва да умрам што имам 59 години и син неженет,а мајка му 85 години да била жива.Многу тешко со нив живееме.Секој ден со ново искуше.Нека биде секогаш волјата на Господ,ако е негова волја и нека умрам.Ама мажот ми не е добар болен е со мозочен удар ,заборава се ,имапочеток на деменција се едни исто ми го кажува по 3 пати.И морам да се повлекувам во друга соба во тихование читање молитва и црковни книги ,а тој саммо спорт и скришум се коцка и ми вели немам пар.Господ да му е напомош ,нека му прости ,, зашто незнае што сака и што зборува.🙏✝️😩😭💔🙇💒😇🤵👰👫🧑‍🤝‍🧑👬👭🤱Јас сакам како секој да си дочекам снаа и внучиња.Тој до 17-18 год.не го ни сакаше .За време на пубертетот сакаа до неговите родители да го сместат на психијатрија да лежи јас не дозволив.Ди го носев по цркви и манастири го крена убаво момче на 28 год.Сака да се ожени ама да не живееме јас тој и невестата заедно со него и мајка му.Ќе бегаме некаде со Господ напред во друг град каде ќе ни одреди Господ.Не не сакаат овде дома бидејќи им сметаме.

    ReplyDelete

Post a Comment

Напиши коментар