Сам сум!! ..ВРЕМЕНОСТ..


 


Сам сум!! ..ВРЕМЕНОСТ..


Текстот подолу го фативме од интернет пријатели мои и треба да не загрижува. Во какви времиња живееме!! Кои се нашите цели? и на крај што добиваме?


Сам сум затоа што ја сакав оваа куќа, а не луѓето околу мене….


Беседа на денот кога

видов дека мојата куќа исчезнува пред моите очи!

За оваа куќа се расправав пред 30 години со моите родители за да ми ја препишат, морав да разговарам со нив 30 години додека двајцата не починаа без јас да бидам присутен....

Оваа расправија со моите родители и моето барање ме натера да се скарам и со брат ми и оттогаш никогаш не го видов ниту зборував со него... Бев толку лут што отидов во Германија и работев како куче да ја изградам оваа куќа за да види и да љубомори...

Ми стана цел на животот. Останав без семејство за да не се изгубам од оваа цел....

Денеска не плачам за домот туку плачам затоа што не ми останало рамо да ја наведнам главата за да заплачам...

Сам сум затоа што ја сакав оваа куќа, а не луѓето околу мене….


Извор: интернет 

Comments