Не е крив другиот, јас сум крив...


 




Не е крив другиот, јас сум крив...


Откако ќе паднете ниско и ќе удрите во цврста земја, нема страв да паѓате понатаму!

Свети Антониј Велики вели: Ако човек го фрли своето бреме врз себе, тој наоѓа одмор. Во моментот кога ќе го фрли на другиот, ќе најде вознемиреност кај него.

Пробајте го во една прилика, на едно искушение. Кажи дека е негова, другата вина...Ќе  почувствуваш вознемиреност, немир во себе, вознемиреност! Еднаш ќе речеш: Не е крив другиот, јас сум крив; што зборувам сега за некој друг, заборавив кој сум? Го направив тоа, тоа, тоа... затоа не зборувај воопшто. Упс! Како да слетувате на цврста земја и да не се плашите од паѓање. Додека порано беше на високо и рече: Од тука ќе паднам, од тука ќе паднам и имавте страв и немир. Откако ќе паднете ниско и ќе удрите во цврста земја, нема страв дека ќе паѓате понатаму!


Старец Ефрем Филотејски и Аризонски 


Comments