Љубов преку болест...


 




Љубов преку болест



Студент седел во кафетеријата на кампусот и читал кога забележал двајца постари мажи...

се приближија и седнаа на масата во близина. Тогаш еден од старците почна да зборува за својата сопруга.

Кога ја завршил реченицата, го замолил другиот да му каже за неговата сопруга. Прочитајте го неговиот одговор точно како што студентот го пренесе…

Имав 21 година кога ја запознав. Штом ја видов како влегува во собата, го знаев тоа. Не морав ни да прашам која е таа. Мислев „ова е мојата сопруга“! Останатото е целата историја.

Оваа жена беше нешто друго. Секој ден, ме немаше по 12 часа на работа и кога ќе се вратев дома, секогаш ме чекаше храна на масата. Кога децата си легнаа, бевме толку уморни што отидовме директно во кревет и цврсто се држевме еден со друг некое време пред да заспиеме.

Тоа беше еден од ретките моменти од денот кога ја почувствував толку блиску до мене, макар и за толку малку. Овие неколку минути ми дадоа сила да продолжам да работам за да им обезбедам подобра иднина на моите деца.

И кажав дека се додека таа е таму да ја држам за раце, ќе бидам добро засекогаш. Таа беше кралица на мојот живот.

Таа беше таа што ми помогна да станам личност што сум денес. Љубезен кон луѓето и добар татко. Можете да ги прашате моите деца за тоа.

Некои луѓе знаат како да го направат тоа. Некои луѓе знаат како да ве направат подобра личност.

Но, еден ден таа се разболе. Отпрвин не бев загрижен, на крајот на краиштата сите понекогаш се разболуваме. Но, се чинеше дека лекарите мислеа дека тоа е повеќе од само тоа. Изгледаа загрижени и како што се испостави подоцна беа во право.

Кога ни ја соопштија лошата вест, жена ми ме праша дали би сакал да се омажам за некој друг кога таа ќе умре. Таа беше загрижен. Не сакаше да бидам сам и тажен. Но, не можев ни да се замислам себеси со некој друг.

Ми се чинеше неверојатно. Кога и кажав, таа се сврте, ме погледна и рече: Бидејќи те познавам добро. Ти си тип на маж на кој му треба жена покрај себе. Никогаш не би можел да бидеш среќен сам.

Го негирав тоа, повторно и повторно и повторно…

По една година борба со нејзината болест, сè се промени дома. Немаше повеќе храна на масата кога се враќав дома од работа. Мојата сопруга го поминуваше денот во кревет и ме чекаше да се вратам навечер за да ја земам и да ја однесам на масата.

Таа седеше на столот и ме гледаше со тие нејзини големи зелени очи додека јас готвев нешто за јадење. Таа со насмевка ми даваше инструкции и ме искара ако згрешив нешто, ако истурив повеќе сол отколку што требаше.

Тие беа најубавите моменти во мојот ден! Бевме само среќни што се видовме.

Во нејзините навистина лоши денови, таа не можеше да јаде сама и морав да ја нахранам. Не сакаше, плачеше и се извинуваше.

Се расправав со неа. Бидејќи таа го знаеше тоа, што и да се случи, јас секогаш ќе бидам покрај неа. Таа беше моја жена, а јас нејзин маж. До крајот.

Но, работите полека се влошуваа. Дојде денот кога таа не можеше да направи ништо сама додека мораше да ги зема лековите на секои 4 часа.

Ја напуштив работата за да можам секогаш да бидам покрај неа и да се грижам за неа. Кога ја хранев, ја легнував на креветот, исто така паѓав до неа и ја држев во раце. Како во стари времиња. Тогаш, ова беше најубавиот момент во мојот ден.

Настана долга тишина која никој од сите оние кои ја прислушуваа нарацијата на човекот не се осмелуваше да ја прекине. Старецот некако најде сила да продолжи...

Но, колку може да издржи човечкото тело.

Беа потребни цели две години болеста да ја свитка мојата сопруга. Но, конечно успеа.

Ја видов како доаѓа. Така и таа. И двајцата знаевме дека таа никогаш не може да се врати, но сепак. Како еден ден да ја држам цврсто во раце, а следниот да ја нема.

На почетокот ме уби но по некое време сфатив дека е подобро таму каде што е сега. Таа повеќе не мора да ги зема овие застрашувачки лекови и не мора повеќе да ја јаде мојата гадна храна.

Таа е подобра. Но, не знам што да правам без неа. На пример, не знам што да правам со нејзините работи, нејзината облека. Не можам да ги фрлам. Не сакам да го направам тоа.

Целата нејзина облека се уште е во плакарот и насекаде има нејзини слики. Нејзината страна од креветот е токму онаква каква што ја остави. Сакам да верувам дека таа сè уште е тука.

Ќерките ми велат да ја продадам куќата и да се преселам во друга, но јас животот го поминав во оваа куќа со неа. Сè уште е наш дом, барем додека јас сè уште живеам во него.

Повторно завладеа тишина неколку минути.

Студентот никогаш не слушнал човек да зборува за друг со таква апсолутна почит и восхит. Беше очигледно дека тој навистина ја сака и ја обожава својата сопруга и тоа нема да се смени така лесно.

Другиот старец ја прекина тишината, Не можам да замислам колку мора да ти беше тешко да се грижиш за неа цел ден. Да дадеш сè за неа.

Студентот се заколна дека е првпат да го види старецот со трагичната приказна широко да се насмевнува:

Воопшто не е тешко. Беше моја привилегија да можам да се грижам за неа додека се грижам јас.

Таа беше човекот на мојот живот и јас би го правел тоа повторно и повторно ако треба.

Таа беше и засекогаш ќе биде моја кралица. Многу ми недостига нејзината прегратка…


Извор: Интернет 

Comments