Свети Гавриле Грузијски преку Христа: Молете се за сите

Свети Гавриле Грузијски преку Христа: Молете се за сите


 Љубовта ги надминува сите правила и закони.  Ти сакаш се.  Освен ако немате барем добар избор.


 Прави добро за да се спасиш со својата добрина.  Половина земја стана адот.  антихристот стои на вратата и не само што чука на неа, туку брза внатре.  Ќе го видите антихристот.  Ќе се обиде да владее со целата планета.  Прогонството ќе има насекаде... Не останувајте одвоени.  Држете се заедно, десет до петнаесет заедно.  Помогнете си еден на друг.

 Човек без љубов овде изгледа како оваа стомна.  И запомнете, деца мои, дека сите добри мисли доаѓаат од Господ.  Ти човече, сам не можеш да направиш ништо добро.

 Еднаш го замолија Старецот да се моли за нешто.


 Тоа не е Божја волја“, строго одговори тој.


 - Моли се, пак му се молеа на него инсистирајќи.


 - Мојсеј го изведе својот народ од Египетското ропство дали можеше да го направи без волјата Господова?


 Кога братучедот на отец Гаврил го заборавил во молитвите, еден ден кога отишол во ќелијата благословувајќи го, на заминување му рекол:


 - Не ме заборавај во твоите молитви, чедо мое!


 - Како, оче,  го знаеш тоа?  праша тој зачудено.


 - И јас го знам тоа и тој со кој се скаравте, а го спомна неговото име.  Кога се молите, јас сум покрај вас, рече тој, гледајќи се со љубов.


 Секој збор на отец Гаврил делуваше како лек за сите, мирјаните и свештенството.  Еднаш монасите кои отишле да го видат, попатно разговарале за нешто: Каква благодат имаат монасите и каква голема работа е што ја знаеме силата на Крстот и псалмот 90 и со нив можеме да се бориме против злото! Штом влегле во ќелијата на Старецот, тој ги благословил и тажно им рекол:


 - Деца мои, утрото кога се разбудив ме вознемируваа зли духови.  Сакав да направам свој Крст и не можев.  Рацете ми беа врзани, инаку ќе ги покажев!  Ме удавија толку многу што не можев да го изговорам Псалм 90.


 Еден монах се засрами и ја наведна главата.  А отец Гаврил продолжи:


 - Но, милоста Божја ме покри и злите духови ме напуштија.


 На тој начин Светителот ги поучил монасите дека без Божјата благодат човекот не може сам да постигне ништо.


 Едно попладне, една верничка, бидејќи била многу уморна, си помислила: Не можам да ги спомнам сите овие роднини и познаници.  Секој нека си ја чува главата.  Доволно ми е моето.  Следниот ден, кога отишла кај отец Гаврил и клекнала да го прими благословот, старецот, благословувајќи ја, рекол:


 - Не само за вашите роднини и познаници, треба да се молите, туку и за оние кои се во затвори, во бордели, за беспомошни...


 Во едно село, една верна жена која го изгубила синот единец му се пожалила на Бога: За твојата љубов издржав многу работи: навреди, сиромаштија, неволји.  Никој не е верен овде освен мене.  Но, ти го зеде моето дете зошто така?


 Така таа ноќта заспа: Ангелите ја одведоа кај Господа и Му ги пренесоа нејзините таги.  Тогаш се слушна гласот Господов:


 Прашајте ја жената што сака.


 Врати ми го детето, одговорила жената.


 Сакаш ли да го видиш своето дете? праша Господ.


 Јас сум мајка, и секако дека сакам, извика таа.


 Покажи ѝ го нејзиното дете, заповеда Господ.


 Го донесоа детето и мајката се радуваше.


 Што ме прашуваш сега?  Господ праша.


 Зошто го зеде?  , се пожалила неговата мајка.


 Тогаш Господ им заповеда на ангелите:


 Покажи ѝ што би направил нејзиниот син ако не го земав јас.


 И одеднаш, како во филмот, жената ги виде страшните гревови што нејзиниот син ќе ги направи и по пеколот!


 Врати го во рајот!  , мајката почна да плаче и да се моли на Господа.Господ заповеда и тие го вратија детето во рајот.  И Господ ѝ рече:


 За твојата добрина и за твојата љубов го зедов твојот син со мене;  Немојте да мислите дека не знам кога и кога да го земам.

 Малхази Гинорија

Comments