За да имате вечен живот, потребен ви е Исус...

 






КАКО КУРАНОТ МЕ СВРТЕ КОН ХРИСТИЈАНСТВОТО

сведоштво на поранешен имам


Моите баба и дедо се од Турција, но дојдоа и се населиле на југот на Индија, во Керала.  Кога бев во утробата на мајка ми, ѝ беше дијагностицирана инфекција.  Сите лекари рекоа: „Бебето ќе умре во утробата“.  Таа не слушаше никого и не примаше совети од никого.  Таа се молеше на Алах, велејќи: „Алах, животот ти припаѓа на тебе, па знам дека само Ти можеш да дадеш живот.  Ако му дадеш живот на ова дете, ќе ти го посветам тебе.  Тоа беше нејзиниот принос/жртва на Бога.  За чудо, се родив и покрај тоа што требаше да умрам во утробата на мајка ми.  Затоа што бев посветен на Бога.


САМО АЛАХ БЕШЕ БОГ ЗА МЕНЕ


Работев во муслиманска џамија како имам  и еден ден ѝ проповедав на мојата парохија дека Исус Христос не е Бог.  За мене само Алах беше Бог и верував дека Алах никогаш не се оженил, па не можел да има син.  Затоа проповедав таму дека Исус не е Бог.  Тогаш некој од толпата ме праша: „Кој е Исус?  Сигурно бил муслиман, но сепак ме праша „Кој е Исус?  Реков дека Исус не е Бог, но прашањето беше „кој е Тој?“.


За да дознаам кој е Тој, уште еднаш го прочитав целиот Куран: 114 поглавја, 6666 зборови.  Кога прочитав, видов дека името на пророкот Мухамед се споменува во Куранот на 4 места, а името на Исус го најдов на 25 места.  Малку бев изгубен...


ШТО ВЕЛИ КУРАНОТ ЗА ИСУС


Прво, зошто Куранот му дава поголема предност на Исус?  И второ, не најдов никакво женско име во Куранот, на пример, нема име на мајката на пророкот Мухамед или името на неговата сопруга, во Куранот има само едно женско име што го најдов - Маријам, мајката на Исус, и нема други женски имиња нема.


Кога читам за Исус во Сура 3, стихови 45 до 55, има 10 работи што Куранот ги истакнува за Исус.  Првото нешто што го кажува Куранот за Исус е „Калиматула“ што од арапски е преведено како „Божјото слово“;  вториот: „Рухулах“, што значи „Дух Божји“ и третиот: „Иса Ал-Масих“, што значи „Исус Месија (Христос)“.  Така, Куранот вели дека Исус е: Словото Божјо, Божјиот Дух, Исус Христос.


Куранот продолжува да кажува дека Исус зборувал кога бил многу млад, на 2 дена;  Куранот вели дека Исус создал жива птица од земјата.  Зеде малку земја, формираше птица и кога дуваше во неа, таа стана жива.  Затоа, мислам дека Исус може да даде живот, затоа што и дал живот на земјата, глината.  Таму пишува и дека Исус исцелил роден слеп и лепрозен итн.


Интересно, Куранот вели дека Исус ги Воскреснал мртвите;  дека Исус се Вознесе на небото, дека е жив и пак ќе дојде.  Кога го научив сето ова, погледнав што вели Куранот за Мухамед.


Според Куранот, пророкот Мухамед не е Божјо Слово, не е Божји Дух, никогаш не рекол кога имал 2 дена, никогаш не и дал живот на земјата правејќи ја птица, никогаш не исцелувал болни луѓе. никогаш не ги воскреснувал мртвите, тој самиот умрел, но според исламот тој не е жив и нема да се врати.  Значи, постои голема разлика помеѓу овие двајца пророци.  Сè уште не го нареков Исус Бог, мојата идеја беше: „Тој е пророк, но Тој е пророк поголем од Мухамед“.


ДАЛИ ЗБОРОТ СОЗДАТЕЛ ИЛИ СОЗДАВАЊЕ?


Така, еден ден отидов кај мојот учител, оној кој ми предаваше 10 години на арапско училиште, и го прашав: „Учителе, како Бог го создал универзумот?  Потоа рече дека Бог ја создал вселената преку Словото, ПРЕКУ ЗБОРОТ.  Повторно прашав: „ЗБОР“ - Создател или создание?  Требаше јасно да каже.  Прашањето ми е дали СЛОВОТО Божјо е Создател или создание?!  Куранот вели дека Исус е зборот Божји.


Ако мојот учител би рекол дека „Словото е Создателот“ значи дека Исус е Создателот, тогаш муслиманите треба да станат христијани.  Да претпоставиме дека ако тој рече дека Словото е создавање, тогаш тој би бил заробен.  Дали знаеш зошто?  Затоа што Тој веќе кажа и претходно дека сè е создадено од Словото.


Да претпоставиме дека ако тој рекол дека Словото е создание, тогаш како Бог го создал зборот?  Затоа, тој не можеше да каже дека Словото е Творец или создавање.  Тој беше многу лут и ме турна надвор од својата соба велејќи: „Словото не е Создателот и не е созданието;  бегај одовде!“


Кога го кажа ова, јас му одговорив на учителот: „Словото не е Создател и не е создание, затоа христијаните велат: Словото е Син Божји“.  Потоа рече: „Ако има Син Божји, треба да ми ја покажеш жената Божја.  Без жена, нема начин да се има син“.  Потоа покажав место во Куранот каде што пишува дека Бог може да види без очи, да зборува без јазик, Бог може да слушне без уши - сето ова е напишано во Куранот.  Реков: „Ако е така, тогаш може да има Син без жена“.  Тоа беше силен аргумент, и знаете што направив на крајот?  Го зедов Куранот, го ставив на градите и реков: „Алах, покажи ми што да правам, бидејќи твојот Куран вели дека Исус е сè уште жив, а Мухамед не е.  Ти самиот кажи ми кого да прифатам?


ОДИ И ЧИТАЈ ЈА БИБЛИЈАТА


По мојата молитва, го отворив Куранот, не прашав никого, го прашав само Алах и ја видов 10-тата сура 94 ајат.  Знаеш ли што пишува таму?  „Ако се сомневате во книгата Куран што ви ја дадов, одете и прочитајте ја Библијата или прашајте ги луѓето што ја читаат Библијата“.  Вистината веќе го покажува тоа!


Така, ако ме прашате кој ме направи христијанин: тоа не беа отците, сестри, епископи, кардинали, па дури и папата, туку самиот Куран ме претвори во христијанин.


Кога го видов и разбрав сето ова, решив да ја проучувам Библијата и отидов во центарот за проучување наречен „Божествен ретрит центар“ кој се наоѓа во Индија.  Додека ја проучував Библијата, толку многу од она што го прочитав во неа ме допре.  Првиот ден свештеникот го прочита Јован 1-во поглавје, 1-ви стих:


„Во почетокот беше Словото, и Словото беше кај Бога, и Словото беше Бог“ - Јован 1:1.  „И Словото стана тело и се насели меѓу нас, полн со благодат и вистина;  и ја видовме неговата слава, слава како на Единородниот од Отецот“ (Јован 1:14).


Значи, мојот свет Куран вели дека Исус е Словото Божјо, а сега и Светата Библија вели дека Исус е Божјото Слово.  Ги најдов многу слични и ми беше мило што дознав за тоа.  Ми требаат Библијата и Куранот, двете книги.  Знаете, јас бев толку расположен како еден ден да сум христијанин, следниот муслиман, а потоа повторно христијанин... И ми требаат и двете.  И додека го мислев ова, слушнав уште еден збор:


„Но на оние кои Го примија, на оние кои веруваа во Неговото име, им даде моќ да станат Божји деца“ (Јован 1:12).


Толку убав збор за мене, бидејќи во сите ајети од Куранот Аллах ги нарекува луѓето робови и Алах е нивен Господар, а господарот не може да ги сака своите робови.  Робот не може да го сака својот господар.  Не ми се допаѓа да ме нарекуваат роб.


Куранот вели: „Вие сте мои слуги“, но кога го слушнав Јона 1, стих 12, кој вели, ако верувате во Исус, Тој ви дава моќ да бидете Божји деца токму во тој момент, реков: Ми треба Исус, затоа што сакам да бидам Божјо дете“.  Таму почнав да го нарекувам Бог Отец.  Дотогаш не знаев дека можам да му се обраќам на Бог како Татко.


Се сеќавате ли дека Исус ја научи молитвата на арамејски: „Абун д'башмајо...“ односно рече: „Оче наш, Кој си на небесата...“.  На арапски, зборот „абун“ значи „наш татко“.  И ако ме прашате мене, не можам ни да ја изразам мојата радост што можам да го наречам Бог Отец.  И секогаш кога ќе помислам дека Создателот на Универзумот е мојот Татко, ме исполнува радост што не можам да ја изразам.  Ова е надвор од моето разбирање.  Не можам ни да објаснам.  Можете да го разберете само ако го доживеете.  Затоа сакам да го нарекувам мојот Бог Татко.  И тогаш решив да го прифатам Исус.


АКО ТИ ТРЕБА ИСУС, ЌЕ ТЕ УБИЈАМ


Кога конечно дојде татко ми таму, беше страшно, бидејќи ме претепа многу лошо, носот ми крвареше, а јас бев во несвест, па ме однесе дома.  Не знам ни како ме однесе, но некако успеа да ме однесе дома додека бев без свест.  Кога се вразумив, се најдов во мала соба без облека, целосно гол, рацете и нозете ми беа цврсто врзани.  Не можев ни да зборувам затоа што во устата, во носот, во очите имаше чили во прав и секаде каде што имаше рани по телото ме посипуваа со бибер за да изгорам.  Ми го направија ова, бидејќи на повеќе од 18 места во Куранот е напишано да се борам со неверниците.


На некои места пишува да се убијат оние што го напуштаат исламот.  А татко ми го почитуваше законот на Куранот, сакаше да направи нешто и неколку дена не ми даваа храна и вода.  Бев жеден, и додека моите усни се расцепуваа, се обидов да голтнам крв за да ми го намокри грлото.  Потоа дојде брат ми и ми се намоча во уста.  Тие рекоа дека: „Ова е казната за верувањето во Христа!“.


Набргу после толку денови без храна и вода, стомакот почна многу да ме боли и телото ми ослабна.  Станав како коска.  На крајот го изгубив умот.  Не можев ни да размислувам бидејќи немаше ниту храна ниту вода.  Бев како мртов човек.  Не знам колку дена бев во оваа соба, повеќе од 20, а еден ден татко ми влезе во собата и ме одврза.  Не бев свесен.  Многу силно ми го стисна грлото за да види дали има уште живот во моето тело.  Кога ми го стисна грлото, не можев да дишам.  Кога ги отворив очите, видов голем нож во неговата рака.  Таткото рече: „Ова е твојот последен момент.  Нема надеж.  Ако ти треба Алах, ќе те оставам да живееш.  Ако го сакаш Исус, ќе те убијам!“


☦ АКО ВЕРУВАМ ВО ИСУС И УМРАМ, ТОГАШ ПАК ЌЕ ЖИВЕАМ“


Кога бев во утробата, сите велеа дека ќе умрам.  Но, тие ме сакаа многу и се молеа и молеа за мојот живот, а сега сакаат да ме убијат.  Добро го познавав татко ми, ќе ме убиеше.  И кога сфатив дека ова е последниот момент од мојот живот пред да умрам, си помислив: „Исус умре и оживеа.  Ако верувам во Исус и умрам, и јас повторно ќе живеам“.


Знаете, имаше одредена радост - подобро е да се умре за Исус.  И кога решив да умрам како христијанин, на моето чело ми падна светлина како месечева светлина.  Нешто падна врз мене.  Нешто како електрична струја ми помина низ вените.  Тоа беше од некаде, таква енергија што се влеваше во моето тело, и не можев да се контролирам, толку многу енергија беше во моите коски.  Ја одврзав раката на татко ми и викнав: „Исусууу!“


Кога врескав татко ми падна на земја.  Ножот што го држел во рацете направил голема рана на градниот кош.  Крвареше, а од устата му излегуваше некаква пена, врескаше.  Сите беа шокирани: моите браќа и мајка ми, моите сестри.  Тие не знаеја што се случува.  Мислеа дека татко ми е веќе мртов.  Го собрале и го однеле во болница.  И кога веднаш го однесоа во болница, заборавија да ја заклучат мојата соба однадвор.


Имав енергија што не можам да ја објаснам.  Од мене останаа само коски, не добивав храна повеќе од 20 дена, а иако бев коска, бев многу енергичен!  А јас само излегов и ја зедов облеката на татко ми и истрчав до такси станицата за да стигнам до Пота.  Возачот се покажа дека е христијанин.  Ми купи сок, слатки, храна.  Тој го виде моето страдање и ме одведе во Пота.  Сè уште одржуваме контакт со него.  Тој ми е добар пријател.  Па повторно завршив во Пота.


☦ „ТОЈ Е СЕКАДЕ БЛИЗУ“


Тој ден навистина разбрав дека мојот Исус е жив, дури и сега, кога ќе го повикам.  Тој ме спаси, што значи дека е присутен овде.  Дури и сега кога зборувам со тебе.  Ова е мојот живот.  Знам дека Тој е насекаде.  Затоа што поминаа 18 години од моето преобраќање.  Знаете, никогаш не мислев дека муслиманите ќе ме остават да живеам 18 години.  И јас дури проповедав на Блискиот Исток каде дојдоа Арапите, но ништо не се случи.  Ова значи дека мојот Исус е жив и Тој ме штити.


  Дали вашиот живот сè уште е во опасност?  Дали луѓето се обидуваат да те убијат?


Да, и по овој инцидент, тие се обидоа да ме убијат многу пати.  Немам никакви контакти со моите сестри кои многу ги сакам или моите роднини или мајка ми… Ја сакам многу, но нема надеж!  Како човечко суштество велам „нема надеж“, но Бог може да ја допре во секој момент, затоа се молам.  И дури и ако не се преобратат во христијанство, јас секогаш му велам на Исус: „Те молам одведи ги во рајот“.  Каде ќе бидам јас, за да бидат таму, тоа е секогаш моја молитва.


Дали се плашите да умрете?


Не, не се плашам.  И не треба.  Стравот од смртта е навистина глупост!


Ако веруваш во Мухамед и умреш, знаеш ли во каква ситуација ќе се најдеш?  Пророкот Мухамед умре и луѓето го погребаа и после тоа никој не знае каде отиде.  Ако верувам во него, ни јас не знам каде одам.  Но Христос умре и воскресна.  Затоа, имам надеж дека ако умрам во Христа, ќе се вратам и јас.  И подобро е да се биде сигурен во смртта дека ќе биде во Христа.  Затоа што Исус многу јасно рекол:


„И кога ќе отидам и ќе ви подготвам место, ќе дојдам пак и ќе ве одведам кај себе, за да бидете и вие каде што сум јас“ - Јован 14:3


Затоа, знаете, јас сум толку среќен што знам дека Исус ми подготви голема куќа на Рајот.  Затоа што кога ќе ја заврши работата, ќе дојде по мене.  Мислам дека е голема куќа, бидејќи последните 18 години муслиманите се обидуваа да ме убијат и не можеа, што значи дека изградбата се уште трае.  А кога ќе ми биде готово живеалиштето, ќе дојде да ме земе, па дури тогаш муслиманите ќе можат да ме убијат.  До тогаш никој не може.  Затоа не се плашам од смртта.  Тоа е факт!  За една работа размислувам, што е со мојата смрт?


  За да имате вечен живот, потребен ви е Исус. 


Извор:

https://vk.com/

Comments