Чудото на Свети Пајсиј Светогорец

 ЧУДОТО НА СВЕТИ ПАЈСИЈ СВЕТО ГОРЕЦ

 Сведоштво на жител на градот Пафос на Кипар, г-дин Николас Ксинарис:


 Јас сум водоводџија.  Еден ден, во јули 1997 година, кога ја завршив работата, ги собирав алатите и ги ставав во автомобилот.  Се стемнуваше, тешко се гледаше.  До машината била испружена жица на која се сушат алиштата, а од работ на неа висело уште едно парче жица.  Остриот раб на ова парче беше свиткан како кука - долг два сантиметри.  Не го видов во темница.  Откако ги собрав алатите, ги однесов до автомобилот и наидов на кука што ми се заглави право во окото.  Замрзнав на место како закачена риба.  Со сета сила извикав: „Помош!“  Сопственикот на куќата каде што работев истрча, ме виде и ми вети дека сега ќе ја извади оваа кука.  Одбив, плашејќи се дека со вадење на куката ќе ослепам.  Го замолив да ми донесе секачи за жица од мојот автомобил - ја исече  жицата и ме однесе во центарот за траума за да можат лекарите да ми ја извадат жицата од окото.


 Додека тој бараше секачи за жица во колата, јас плачев, ми беше жал за децата.  Имам три и не сакав татко им да биде слеп.


 И во тој момент пред мене се појави слаб човек облечен во црна раса.  Кога го видов, се прекрстив.  Почнав да добивам морници.  Почувствував како ме фаќа за рака под мојот образ и ми ја турка главата нагоре.  Во истиот момент, парче жица ми излезе од окото.


 Кога сопственикот ги донел секачите за жици, тие не биле потребни.  Ме однесе во амбулантата за итни случаи.  Лекарите ме прегледаа, им кажав што ми се случи, но не ми веруваа.  Во моето око, точно на зеницата, имаше трага од расекотина.  Лекарите ми дадоа маст и ми рекоа да носам фластер за очи три-четири дена.


 Следниот ден отидов во продавница и на ѕидот видов фотографија од човекот што ми се појави.  Ја прашав сопственикот на продавницата која е тој.  Таа рече дека ова е многу познат монах, неговото име е Пајсиј.  Сакав да ја купам оваа фотографија од неа на сите начини, бидејќи ми беше бесценета.  Почнав да ја молам продавачката да ми ја продаде, нудејќи ѝ пари за оваа фотографија, но наместо фотографија, таа ми подари книга за старец Пајсиј.  Ја прочитав оваа книга за еден ден.  И сега таа е секогаш во мојот автомобил - како светилиште што ме штити.



Comments