Свети Никола и Свети Гаврил Грузијски

 Како што рекол старецот, вознемирен од многуте искуства, Свети Гаврил  отишол во Батум и се приближил до морскиот брег со иконата на Свети Никола во рацете, далеку од човечки очи, отишол длабоко во водата и …. се удавил.

Кога бевме сами, тој го рече следново:

- Потпрен на оградата на карпестиот брег што сечеше во морето, размислував за судбината на Црквата и мојата судбина, кога наеднаш оградата се преврте, се најдов во длабока вода и почнав да тонам точно до дното.

Таму, недалеку, имаше руска воена единица.  Со напорите на високиот шеф на единицата ме извлекоа на брегот.  Штом офицерот ја забележал иконата на Свети Никола, побледел и извикал:

- Човек со таков лик ме замоли да спасам човек кој се дави во морето, отиде со мене и ми го покажа местото, но штом го извлекоа, исчезна, го немаше никаде;  дури сега призна: Свети Никола Чудотворец те спаси, мајка ми ја има неговата икона дома …

И се видов себеси како излегувам од телото, гледајќи го одозгора, моето тело извадено на брегот и опкружено со луѓе.  Како повторно се најдов во тело, не знам, но Семоќниот Бог, слава Нему, „ме изведе Тој на пространо место и ме избави, зашто ме засака“ (Пс. 17;19).

Од книгата „Твојот живот е мојот живот“. 



Comments