Духовен мрак

 

Овој духовен мрак во светот ме потсети само на католичките, протестантските, расколничките, секташките и еретичките „Цркви“ во кои го нема Христос.


''Јас сум вистинска лоза, Мојот Отец е лозарот.

Секоја прачка во Мене, што не дава род, Тој ја отсекува; и секоја, што дава род, ја очистува, за да принесе повеќе род.

Вие сте веќе чисти преку словото,што сум ви го проповедал.

Бидете во Мене, и Јас ќе бидам во вас.Како што прачката не може да роди плод сама од себе, ако не бидете во Мене.

Јас сум лозата, а вие прачките; и кој е во Мене, и Јас во него, тој ќе даде многу род; зашто без Мене не можете да направите ништо.

Ако некој не остане во Мене, ќе биде исфрлен надвор, како прачка, и ќе се исуши; а таквите ќе ги соберат, и во оган ќе ги фрлат, и ќе изгорат.''

                                           Евангелие по Апостол Јован, глава 15 стих 1-6

 

Comments