Блажени се сиромашните по дух зошто нивно е Царството Небесно...

 



Еден овчар отишол кај свештеникот да се исповеда, а тој му рекол: „Оди по вистинскиот пат и ќе се спасиш“.


 Излезе  виде патеката лево , патеката десно и  средна патека.  Ќе одам по средната, рече тој, бидејќи свештеникот ми рече да одам по вистинскиот пат.


 Така пешачеше два дена и стигна до еден манастир и тропна на вратата.  Монахот што ја отвори вратата го праша: „Што сакаш?


 Јас сум овчар.  Отидов и се исповедав, а свештеникот ми рече да одам по вистинскиот пат.


 Откако дојдов кај вас сакам тука да останам, за да ја спасам душата.


 Да му речеме на игуменот. Па отидоа и монахот рече: Тој е овчар и сака да си ја спаси душата.  Тогаш игуменот вели: Ти си старец, неписмен, што да ти правам во манастирот.  Но, бидејќи сакаш да останеш, дојди и ти само ќе ја чистиш Црквата.


 Отидоа во Црквата и гледајќи го Христос на Крстот, полн со невиност, вели: Зошто го распна брат ти таму горе? Зошто не ја исчисти црквата, му вели монахот со подсмев.


 Чистеше еден, два, три дена и овчарот веќе не може да издржи и отиде пред Распнатиот и му вели: Три дена сум овде и не сум видел некој да ти даде вода. Жал ми е за тебе.  Но, мој сведок е Бог, нема да јадам ако не дојдете заедно да јадеме.


 Господ ја виде невиност и навистина слезе од крстот и јадеше.


 Кога завршија, овчарот му рече: Оди си повторно, да не те видат и уште повеќе да те казнат, зашто ми е жал за тебе, и Христос повторно се вознесе.


 Поминаа повторно три дена, па овчарот пак рече: Нема да јадам, брате мој, ако не слезеш и не дозволиш да јадеме заедно.  Христос пак слезе и кога јаделе, му вели: Имам татко цар и многу богат.


 Бидејќи ме угостивте без никој да знае, ќе ве одведам во палатата на татко ми.


 Во тоа време поминал еден монах, ги видел, па отишол кај игуменот и му рекол: Отец игумене, човекот, прави муабет со разбојникот, ќе не ограбат.  Игуменот му вели: Оди и прашај го со кого разговарал.


Отиде и го праша: Те видов кај зборуваш, кој беше тој? Не кажувај му на игуменот,зборував со братот што е распнат горе.  Јас го донесов својот дел од храната и јадевме заедно, а тој ми рече дека татко му е цар и дека ќе ме земе да ме угости.


 Монахот се изгубил.  Тој отиде кај игуменот и вели: Овој човек е Светител.


 Тогаш игуменот му рече: Доведи ми го овчарот.


 Ќе го доведам и отиде во Црквата и го слушна овчарот како вели на Христа: „Брате мој.  Да го однесеме игуменот на гостопримството кај татко ти?Игуменот не е примен , му вели Христос.


 Тој отиде кај игуменот и вели: „Нашиот брат ми рече дека не те примија.  Кога го слушна тоа игуменот, за малку ќе умреше од тага и му рече: Оди, дете мое, побарај да ме земе и мене.


 Отиде овчарот и му вели на Христа: Брате мој, мора да го земеме заради мене, зашто тој ни дава леб и храна. За ваше добро, кажи му да се подготви бидејќи ќе го земеме за девет дена.


 Овчарот му рекол и игуменот да се подготви, се исповедал, се причестил и умрел за девет дена.  Него го спаси невиноста и чистотата на  душа на простиот овчар.


 Затоа, да внимаваме на ова,  затоа што Христос вели: Блажени се сиромашните по дух зошто нивно е Царството Небесно.

Comments