Не сум убил, затоа сум добар човек!...


 



Не сум убил, затоа сум добар човек! 



Уморен сум да слушам како луѓето велат: 

Не сум убил, затоа сум добар човек. 

 Многу површен пристап. „Убиство“ не се однесува само на кривичното дело убиство.

 На крајот на краиштата, ако погледот може да убие, многумина од нас би убиле со поглед. 

 И ако убиството може да се направи со остри зборови, многумина од нас се јасно виновни. Затоа Христос рекол дека да се налутиш на некого без сериозна причина или да го навредуваш е исто толку сериозно колку и да убиеш некого.

  Секое губење на темпераментот, секој излив на неконтролирана страст, секое раздвижување на мрзлив гнев, секоја горчлива огорченост и жед за одмазда - сето тоа е убиство. 

 Можеме да убиеме со злонамерни озборувања. 

 Можеме да убиеме со намерно занемарување и суровост.

  Можеме да убиеме од злоба и љубомора.

  Веројатно сите сме го направиле тоа. Многу пати. 

Затоа, кога чувствуваме дека Бог е далеку од нас и не можеме да му пристапиме, знаеме зошто е тоа така.


отец Христофорос Хронис

Comments