Постиш ли дете мое?...


 



Постиш ли дете мое?



Еднаш, кога бев во манастирот беше Великиот пост ме праша отец Симон:

 Постиш ли чедо мое?

 Му велам, да оче Симон.

 Што јадеш?

Му велам, на масло целиот Велик пост. 

Се сврте и ми вели:

 Дете мое, тогаш зошто постиш?

 Зошто, отец Симон?

Ми вели, нема да јадеш масло дете мое, ќе постиш пет дена во неделата на вода и ќе јадеш масло за викенд, но нема да го оставиш желудникот празен.

Ќе јадеш супи од зеленчук, супи од таан и Господ ќе те благослови и нема да бараш ништо друго во животот...

И навистина така се случи.До ден денес го продолжувам постот. Всушност, тој ми кажа нешто што многу ми се допадна!

Ми вели: чедо мое, во оваа сезона човечката крв врти 400 пати повеќе отколку во другите годишни времиња и во овие 49 дена на пост, кога човек пости, телото ги исфрла сите болести.


Старец Симон Арванитис


Comments