Гледајте се според Евангелието, а не низ очите на другите...


 



Гледајте се според Евангелието, а не низ очите на другите...



Гледајте се според Евангелието, а не низ очите на другите.

Кој ти рече дека не можеш?

Кога, кој и зошто ти кажа дека не можеш?

Не можете да го познавате Бога.

Не можете да постите.

Не можете да се молите.

Не можете да ја поднесете целата Литургија.

Не можете да слушате духовен говор.

Не можете да читате духовна книга.

Не можете да се исповедате.

Не можете да се препуштите на Неговата волја.

Не можете да простите или да ви биде простено.

Не можете да се ослободите од страстите.

Не можеш, не можеш, не можеш...

Кој ти кажа?

Ти одговараш и велиш:

Самите ми кажуваат секогаш кога почнувам, моите моќи ме предупредуваат дека нема да издржам, ме обземаат моите фобии, мојот психолог, апчињата што ги пијам за да го задржам здравјето, мојата смиреност, моите пријатели и познаници, дури и семејството, се и секој ми става граници и кажи ми дека ова ти треба и тоа е се што можеш да направиш.

Го прашавте ли Бога?

Прашавте ли како е можно да се биде мало девојче како Света Елена Синопска, мало момче како свети Киријак, млад човек како Свети Димитриј, Свети Ѓорѓи и Свети Фануриј, младо девојче како Света Катерина, човек како Свети Андреј со Света Наталија, старец како Свети Козма Етолски, цар како Свети Константин и Света Елена, како царица Света Ирина или Митрополит како Свети Никола, монах како Свети Пајсиј, јеромонах како Свети Порфириј и Свети Јаков Цаликис, како е тоа дали си Давид или Јов или сиромав Лазар или блудниот или разбојникот или блудница како Света Марија Египќанката, како тоа сите тие постигнале нешто повеќе од она што самите го сметале за невозможно и го молеле Бога да им даде сила да се справат?

Тие се надеваа на Бога и го слушаа.

 И Бог им кажа:

 Ова ви го реков, за да имате мир во Мене. Во светот ќе имате маки; само не бојте се, зашто +Јас го победив светот ( Јн.16. 33).

Бидете храбри не плашете се!

Со трпение спасувајте си ги душите (Лука 21:19).

Затоа, пак, Исус им зборуваше, велејќи:  Јас сум Светлина на светот; кој врви по Мене, нема да оди во темнина, а ќе има светлина во животот (Јован 8,12).

Прашај го Бога за тоа што можеш да направиш, а не себе си....Верувај си себеси и во Бога и тогаш ќе видиш како се менуваат границите.... Гледајте се според Евангелието, а не низ очите на другите.


   


Comments