Моите чевли по Твоите стапки

Моите чевли по Твоите стапки


 Во Светата исповед не одиме да ги обвинуваме другите туку да сведочиме за себе, за нашите рани и за нашите грешки.

Инаку, Тајната на Светата исповед ја претворам во суд со себе како голем судија и свештеникот како застапник за моите беззаконија.

Не одиме да се исповедаме за да најдеме некој да ги оправда и награди нашите постапки, туку лекар кој ќе ни ги залечи раните и лек за борба против нашите болести.

Не одиме да се оправдуваме туку целосно да ги преземеме нашите обврски. „ Таков сум јас! сигурно нè води до пропаст додека „Јас сум виновен...“ ги отвора портите на Царството Небесно.

Каде го гледаме сето ова? На овој благословен покајнички разбојник. Цела Света недела копнеж да се биде како покајнички разбојник и да се сретне Љубовниот Младоженец.

Не заборавајте дека Светата исповед е како кога одите да купите чевли.

Духовното мора со проникливост и љубов преку неговото исцелување да ви ја даде вистинската големина на чевлите, а потоа да ве земе за рака и да одиме заедно до Царството Небесно.

Ако нема дискриминација и вашето стапало се вклопува во помала големина, тогаш ќе ве боли и нема да можете да одите ниту еден чекор. Недостатокот на проникливост и легализам може да ја уништи душата.

Затоа духовникот, како добар пастир и татко, ќе ви го облече вистинскиот чевел според текот на вашиот живот и ќе застане покрај вас како сопатник, затоа што секогаш напред ќе биде Господ Исус кој рекол „Ако некој сака да врви по Мене, нека се одрече од себе, да го земе својот крст и да оди по Мене“ (Матеј 16:24).

Добра борба брате мој!


Отец Спиридон Скутис 

Comments