Исцелени со маслото на Свети Гаврил Грузиски, затворениците се обраќаат кон Христос! Му благодариме на Господа за сè!...


 



Од писмата на затворениците

 

Исцелени со маслото на Свети Гаврил Грузиски, затворениците се обраќаат кон Христос! Му благодариме на Господа за сè! 

 

Сега сум затвореник, казната ја отслужувам во колонијата Ксани, во седмата зона.  Во нашата зона е изградена црквата Свети Никола, каде што се молиме.  Мене лично ми доделија ќелија во Црквата и служам во храмот.  Знаете колку е тешко време.  Дури и во слобода, на луѓето им е тешко да се прехранат, да си обезбедат лекување и да решаваат други проблеми, дотолку повеќе за затворениците.  Во такво време Свети Гаврил Грузиски ни беше голема утеха.  Неговото чудесно масло исцели повеќе од еден затвореник, а бројот на излекувани се зголемуваше.  Повеќе од еднаш Свети Гаврил ми дозволи да ја видам неговата чудотворна моќ.  Во нашата зона за рана средба со сопругот, беше неговата сопруга со десетмесечно бебе.  На детето му се слоши, имаше многу висока температура.  Лекарите не можеле да разберат што се случило со детето.  Ми се јавија, а јас со себе го зедов маслото на Свети Гаврил.  Кога стигнав, детето, кое беше толку слабо од болест, посегна до мене.

Ставив капка масло на малиот прст и накрсно го помазав челото на детето.  Момчето го излижа малиот прст со масло и набрзо заспа.  Се разбуди сосема здраво.  За тоа има многу очевидци меѓу затворениците.  После таа случка, ако некој се разболеше, секогаш ми се јавуваат и бараат да ги помазам со масло од кандилото на гробот на Свети Гаврил Грузиски.  Во декември 2002 година, сонував да добијам голема икона на Свети Гаврил.  Кога се разбудив наутро, отидов на утринска проверка, каде што одам многу ретко.  Одеднаш, еден затворски службеник ме вика кај него и ми вели дека неговиот девер ми испратил  икона од Свети Гаврил Грузиски и календар.  Му се заблагодарив на Господа и ја закачив иконата  на Свети Гаврил и календарот во мојата ќелија.  Вечерта си легнав.  Во текот на денот бев многу уморен и сакав да спијам, но воопшто не можев да спијам.  После 10-15 минути почувствував дека некоја сила ми кажува да излезам во дворот.  Излегов и го видов мојот пријател како стои таму и плука крв.  Тој беше болен.  Го однесов во мојата ќелија и го замолив да се моли со мене.  Се чувствуваше толку лошо што не можеше ни да се моли.  Запалив свеќа, ја кажав Господовата молитва и го помазав со масло, а потоа му дадов малку масло да испие.  По четири минути болката исчезна и побара чај.  Тој е многу благодарен на Свети Гаврил.  Мојата сопруга е инвалид од II група, има искривување на 'рбетот (сколиоза).  Во исто време, токму на 'рбетниот столб, таа имаше голема грутка, која беше многу болна;  од еден допир до оваа грутка ја губеше свеста.  Таа, не земајќи други лекови, само двапати ја помазав со маслото на Свети Гаврил и го испи.  'Рбетот повеќе не ја заболе.  Голема благодарност до Господа, а ние сме му благодарни на Свети Гаврил Грузиски за помошта. 

 

 Затвореникот Василиј Нариндошвили


 

Comments