Анксиозноста е болна состојба која самите ја измисливме, благодарение на неа прерано старееме, се измачуваме себеси и ги мачиме другите...

 Анксиозноста е болна состојба која самите ја измисливме, благодарение на неа прерано старееме, се измачуваме себеси и ги мачиме другите


Има луѓе кои се особено акутно загрижени за сè што се случува околу нив, и се сметаат себеси за одговорни за тоа.
Имаат високо развиено чувство на вина и многу им е тешко да одржат душевен мир. Што и да се случи,  ги фаќа паника сакале или не.
Човекот треба да ја знае оваа карактеристика на неговата личност, тогаш ќе научи да управува со анксиозноста, да ја контролира за да не се измачува себеси или другите.

Едно е да се грижиме ако очекуваме гости, па ја чистиме куќата, готвиме, ја поставуваме масата.
Во овој момент сме активни, брзаме, имаме позитивен набој, виталност - затоа што искрено сакаме сите да бидат среќни.
И сосема друго - гангрена на вознемиреност, која полека ја јаде душата.
Таа досадна состојба на неизвесност што го разболува човекот.
На оној кој по своја вина доживува бескраен стрес, му се спротивставува избалансиран човек, човек кој сè прави мирно, природно, живее без паника, без болни грижи, односно како што ни заповедал Христос.

Човекот мора да научи да живее со чувството на Божјо присуство во својот живот - и постепено ова чувство ќе ја исфрли болната вознемиреност од неговата душа.
Ако ја почувствуваме Божјата љубов, ќе видиме дека сите други проблеми ќе исчезнат.
Ќе се смириме, душата ќе ни се ослободи од бескрајниот стрес, напнатост, тешкотии, кои, всушност, практично и ги нема.
Скршени сме од нашата логика, нашиот рационализам, се потпираме на нашата сила, на нашиот интелект, на нашите способности, пари и познанства, а многу малку му веруваме на Бога.

Пред да биде предоцна, треба да го промените ова во себе и, наведнувајќи ја главата, кажете:

„Господи, одземи ми го животот и направи што сакаш со него, само за да почувствувам дека Ти ме водиш, дека ме држиш, дека ме штитиш, дека ме сакаш, дека си до мене! Доволно ми е!“
Андреј Конанос

Comments