Какви христијани сте вие ​​што не верувате во Воскреснатиот Христос...


 




 Какви христијани сте вие ​​што не верувате во Воскреснатиот Христос?



Интересно е што додека државните органи за време на Советскиот Сојуз го исмејуваа и му се потсмеваа Свети Гаврил Грузиски преку Христа  Исповедник, Господ им всадил во душите таков страв и стравопочит што тие се прашуваа каков човек е тој отец Гаврил.

А тој им одговори: Какви христијани сте вие ​​што не верувате во Воскреснатиот Христос? Ако не Воскреснал, зошто би го сакал мртвиот Исус? Дали апостолите кои сведочеа за Него беа луди? Вашиот Ленин, мртов како куче лежи, кој го сака таков? И јас, по Божествена промисла, сум тука да спасувам души и морам да проповедам.

Властите на државата полека почнаа тајно да бараат прошка и да се грижат, прашувајќи се дали отец Гаврил им се лути.

На крајот го судеа според кодот 72 „за антисоветска пропаганда“.

Кога во меѓувреме беше префрлен од самица во ќелијата со другите затвореници, тие на почетокот не се однесуваа добро со него. Некој дури отиде да го осуди, но отец Гаврил тогаш стана и почна да се моли.

Затворениците, гледајќи го како клечи и се моли со кренати раце кон небото, останаа вчудоневидени, но и исплашени. Сите го замолија да им прости.

Доблесното однесување и милозвучен говор на отец Гаврил допре до тврдите срца на неговите сограѓани.

Самиот раскажува: Наутро станував рано, метев, ја земав кофата од тоалетот и ја изнесував надвор. Потоа избришав со влажна крпа. Ништо не избегнував. Бандитите ме гледаа зачудено. Имав направено и Крст од метлата и се молев, а со него им проповедав на сите затвореници.

Многу брзо сите заедно почнавме да се молиме. Споделивме и задолженија. Штом ја фатив метлата, кутрите ми ја грабнаа од раце велејќи:

 Ќе ја завршиме целата работа. Само вие разговарајте со нас.

Некој што ме познаваше рече дека сум брат на „Двоглавиот“, кого го сакале и непосредно пред да ме уапсат, умре во затвор, болен. Затворениците потоа скокнаа од радост. По милоста Божја, тие ме сакаа толку многу што рекоа дека не сакаат да бидат ослободени и да се одвојат од мене.


Свети Гаврил Грузиски 

Comments