Гледам млад човек кој поминува покрај мене и почувствував воодушевување, смиреност, заштита, самодоверба...

 Гледам млад човек кој поминува покрај мене и почувствував воодушевување, смиреност, заштита, самодоверба...


Чудото на Свети Евгениј Родионов во Грција

Живеејќи лична драма на осаменост и духовен затвор, дознавајќи за мачеништвото на Свети Евгениј Родионов, почнав постојано да го повикувам наутро и навечер да ми помогне да го подигнам Крстот.

 Бев во манастирот Панагија Дамасто надвор од градот Ламија и плачев од болка пред иконата на Панагија.  Кога заминував, забележав мало дете како седи на стол и гледа во мене.

 Мислев дека не ме остава сам во мојата болка.  Отидов и седнав на терасата на влезот во манастирот.  Го гледам и ми поминува трепет и почувствував воодушевување смиреност заштита безбедност.

 Носеше маица со пруги, беше сериозен.

 ( Забележете ја кошулата со пруги на сликите на Светецот...)

 Се обидував да се сетам каде сум го видел претходно.  Неговото лице ми беше толку познато.

 Потоа се сетив на иконата на Свети Евгениј Родионов што ја купив пред неколку дена.

 Тоа беше тој…

 Излегувајќи од манастирот, по нас тргна црвен автомобил, помина покрај нас и застана на кривината чекајќи да тргнеме.

 Се чувствував како да имам ангел чувар на целиот пат.

 Го прашав мојот духовен отец и уште двајца свештеници и ми рекоа дека тоа навистина е Свети Евгениј Родионов.


Му благодарам на Бога!


 Единствен свештеник бил отец Панајотис Циолис


Comments