Неправдата на правдата...


 


Неправдата на правдата



  Најважно е, сепак, да одлучиме што е другиот за нас: дали е тој друг, друг, со кој се натпреваруваме или сме членови на исто тело?

Ако е мој член, дали некогаш ќе ги обвинам моите членови?.. 

Дали другиот е тука за да му судам и да му изречам казни или нарушувањето на нашата врска е болка и желба за помирување?

Како да му судам на другиот и да му дадам обврски, кога не го познавам? Може ли да го запознаам? Може ли да познавам некого кога не се познавам себеси?

Ако не разјаснам кој сум, од каде доаѓам и каде одам, не можам вистински да го видам брат ми, ниту да знам што е тој за мене.

Најголемата неправда не е колку брат ми ми направи, туку тоа што сме разделени и поделени...

Испитувањето кој е виновен и за што, за да се доделат одговорности, на крајот им служи на односот и единството, или ги зајакнува ѕидовите што нè раздвојуваат дали тие истите така го одвојуваат растојанието?


отец Варнава Јагу


Comments