Целиот ваш внатрешен живот е отворен и јасен за Бога - вашиот Творец.

 Целиот ваш внатрешен живот е отворен и јасен за Бога - вашиот Творец. 

Секој грев не е скриен, туку му се открива на Бога и на ангелите и на светителите. Срами се од мислите на Бога и Светите, на кои сè им е видливо на дланка. Но, вие не се срамите, уживајќи во мислите со блуд, злоба, суета, осуда, слатки. Запомнете: гревот не се заситува. Моли се на Бога: „Господи, научи ме! Дозволете ми да ги видам и да ги знам моите гревови кон мене - нивната планина, постојано расте; тие се цели, вистински - овие злосторства на волјата Божја. Сакам да ги видам, но не ги гледам, јас сум измамен од самиот себе - самољубие, и затоа сум нетрпелив, ги осудувам другите, се срамам. Себичноста ме заслепува. Дај ми, Господи, секогаш да се сеќавам на нив за моите гревови и секогаш да се каам за нив, "зашто беззаконието мое го знам и мојот грев е секогаш пред мене" (Пс 50, 5). Господи и Господи, избави ме од нечесни страсти - гордост, мрзеливост, осуда, блуд, очај, раздразливост, срам на срцето (збунетоста е демонски мост), пијанство на умот, лаги, недостаток на вера, ненаситност, среброљубие и други гревови.

Архимандрит Серафим Розенберг

Comments